Gå til innhold

TES: Oblivion & Starforce\Stardock

Anbefalte innlegg

Skrevet
OB kommer med Securom 7, en grei kopisperre både for utviklerene, brukerne(og RELOADED).  :p

5762823[/snapback]

Varmer mitt hjerte! :p

Sikker på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det faktisk går ut over folk som kjøper det originalt, så nytter det ikke hvor bra det er ellers mener jeg.

Det siste et anti-piratvareprogram skal hindre, er lovlige sluttbrukere av et program.

Doesn't make sense...

Skrevet
OB kommer med Securom 7, en grei kopisperre både for utviklerene, brukerne(og RELOADED).  :p

5762823[/snapback]

Sikker på dette?

5763166[/snapback]

Det er lett å ta backup av Securom 7-spill med Blindwrite, utviklerene hindrer uvitende i å ta backups og RELOADED kan cracke den enkelt. :!:

Skrevet

5762823[/snapback]

Sikker på dette?

5763166[/snapback]

Det er lett å ta backup av Securom 7-spill med Blindwrite, utviklerene hindrer uvitende i å ta backups og RELOADED kan cracke den enkelt. :!:

5763213[/snapback]

Vet det, men tror ikke RELOADED har laget en crack som fungerer til f. eks Starforce, derfor spør jeg om du er sikker på at Oblivion kommer til å bruke Securom 7. ;)

Skrevet

5762823[/snapback]

Sikker på dette?

5763166[/snapback]

5763213[/snapback]

Vet det, men tror ikke RELOADED har laget en crack som fungerer til f. eks Starforce, derfor spør jeg om du er sikker på at Oblivion kommer til å bruke Securom 7. ;)

5763261[/snapback]

Nesten, men er 100% sikker på at Starforce ikke blir brukt. Dette er blitt bekreftet av Bethshaehadj.

Eneste alternativet til Securom er da Safedisc, som er enda lettere å cracke- :)

Skrevet
Har ikke hørt noe om det, og jeg tviler på at Bethesda vil synke så lavt og faktisk bruke dette forkastelige programmet :no:

5760479[/snapback]

Hva mener du? Forkastelig? StarForce er jo et veldig bra anti-piratvareprogram, og det er et av de få som crackerne har problemer med.

Men du hadde vel kanskje tenkt å skaffe det på lugubert vis, eh?

5763150[/snapback]

http://www.glop.org/starforce/

Les det som står der. Les i tillegg det Saddleman skier i et par poster over din.

Dette programmet virker jo mer som spyware enn et anti-kopieringsprogram.

Hvis du liker Penny-Arcade, kan du se deres lille sammenligning med kommunisme her http://www.penny-arcade.com/comic :!:

Og dessuten har jeg forhåndsbestilt Oblivion CE til min 360. Spiller ikke spill på PC, men jeg må likevel si jeg er sterkt imot programmer som tar seg enorme friheter på din maskin uten ditt sammtykke!

Skrevet
Hva mener du? Forkastelig? StarForce er jo et veldig bra anti-piratvareprogram, og det er et av de få som crackerne har problemer med.

5763150[/snapback]

Jeg skal laste ned Oblivion med en gang det lekkes, men har selvfølgelig også kjøpt det(som jeg regner med at de fleste andre her på forumet vil). Klarer rett og slett ikke å vente. :!:

Dessuten funker Starforce-kloner helt fint.

Skrevet (endret)
Har ikke hørt noe om det, og jeg tviler på at Bethesda vil synke så lavt og faktisk bruke dette forkastelige programmet :no:

5760479[/snapback]

5763150[/snapback]

http://www.glop.org/starforce/

Les det som står der. Les i tillegg det Saddleman skier i et par poster over din.

Dette programmet virker jo mer som spyware enn et anti-kopieringsprogram.

Hvis du liker Penny-Arcade, kan du se deres lille sammenligning med kommunisme her http://www.penny-arcade.com/comic :!:

Og dessuten har jeg forhåndsbestilt Oblivion CE til min 360. Spiller ikke spill på PC, men jeg må likevel si jeg er sterkt imot programmer som tar seg enorme friheter på din maskin uten ditt sammtykke!

5763293[/snapback]

Godt at det finnes folk som faktisk har kontroll på hva dem snakker om. Helt enig med deg Foxhound. Et forkastelig program som har mange maskin-komponenter på samvittigheten.

Edit: Det er forøvrig en helt forkastelig kommentar av "Hr. Jenssen" også. Kommer med grunnløse anklager om piratkopiering bare fordi man ikke liker stygg spyware.

Endret av Djevlen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...