Gå til innhold

Når kommer Burning Crusade?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ifølge EB-Games på ByPorten kommer Burning Crusade i Oktober. Blizzard har ikke offentliggjort noen informasjon om utgivelsesdato så vidt jeg har fått med meg, så man må ta Oktober med en klype salt.

 

Offisiel info om Burning Crusade finnes her: http://www.wow-europe.com/en/burningcrusade/index.html (ser ikke ut til å funke helt akkurat nå)

 

PS: Bilde er ikke lov i signatur (så slipper du får advarsel) ;)

Lenke til kommentar
Burning Legion?

 

Hvis det er expansion-pakken du mener, heter den The Burning Crusade ;)

5759052[/snapback]

For det første mener jeg selvfølgelig "Crusade" sry for det. :p

@ PsykoRage: Et lite tips, bilder er ikke tilatt i signaturen :)

5759062[/snapback]

For det andre synes jeg ikke at det akkurat er et bilde i signaturen min, og jeg har sett andre med slik signatur, har hatt denne signaturen en stund nå, og har ikke fått advarsel. Men jeg kan godt gjøre den mindre.

Endret av PsykoRage
Lenke til kommentar
bilde er fortsatt ikke LOV...

5759211[/snapback]

Er jo ikke et bilde, det jeg har skrevet i signaturen min er tekst, ingen bilder er lagt inn, så teknisk sett er det ikke et bilde.

 

Er ikke engang mulig å få inn et bilde på den måten jeg har fått inn singaturen min, spør en admin så får du helt sikkert svar. Tipper han/hun sier at det er lov med xFir-signatur. Hvis ikke er det ganske merkelig, for det er ikke et bilde.

 

Kan dere vennligst komme med en dato? Finner den ikke på den siden AndyG kom med. (Lagde ikke denne tråden på grunn av at folk skulle kritisere signaturen min.)

Endret av PsykoRage
Lenke til kommentar
Det er .png/.jpg-fil, som tilsvarer bildefil.

5759246[/snapback]

Akkurat, det er ikke .png eller .jpg jeg har lagt inn.

Fordi jeg skriver kjempestortbildepå2000*3000pixler[/i mg] betyr ikke det at det ikke er ett bilde, selv om det bare er tekst jeg skriver.

5759260[/snapback]

Lenke til kommentar
Men jeg prøver på nytt: Når kommer Burning Crusade?

5759488[/snapback]

Blizzard har ikke offentliggjort noen lanseringsdato enda.

 

Stenger tråden fordi folk tydeligvis ikke klarer å holde seg til temaet, og fordi trådstarter nå har fått svar på spørsmålet for andre gang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...