alla Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) hei har kjøpt meg ein sony ericsson k750i..... eg har sett at de finnes eit program som du kan lage layouter med.. Nåken som veit navnet på dette programme Endret 15. mars 2006 av alla Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 SonyEricsson Theme Creator er et program, som man kan lage Themes for SonyEricsson telefoner. Det fungerer greit, men sliter selv litt med å få tatt i bruk Themesene jeg har laga med det programmet på telefonen min Det irriterer meg veldig. Ellers fungerer programmet helt fint. Lenke til kommentar
alla Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 SonyEricsson Theme Creator er et program, som man kan lage Themes for SonyEricsson telefoner. Det fungerer greit, men sliter selv litt med å få tatt i bruk Themesene jeg har laga med det programmet på telefonen min Det irriterer meg veldig. Ellers fungerer programmet helt fint. 5758502[/snapback] okaj Lenke til kommentar
µT. Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 her er en link til programmet: http://developer.sonyericsson.com/site/glo...reator_1.70.jsp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå