Myou Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Prøvde å installere et spill her om dagen, men det som var, var at det kom opp et cd ikon ved pila, men etter 10 sek, så forsvant den, gikk inn på min datamaskin for se om jeg kan starte den derfra, men det var vist ingenting i cd rommen. Samme skjedde med Wow nå jeg skulle prøve å installere det og, men det dukket ikke opp noe cd ikon da. noen forslag på hva som kan være galt ?
Ca3 Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Samme skjedde med min mediacenter pc når jeg puttet inn windows-cd'en. Merkelige greier!
Deelay Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Kanskje noe feil med cd'en... Eller at den er av "feil" format for cd-rommen din! Spør i hardware-forumet, kanskje det er flere som vet der...
Myou Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Skrevet 15. mars 2006 Nei, fordi jeg har hatt wow på pc'en før, og det gikk helt fint, det er litt merkelig !
tundra Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 jeg har samme problem her, på en ny pc. jeg prøvde å oppgradere firmwaren, men det funka dårlig. men kanskje det vil virke for deg?
Myou Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Skrevet 17. mars 2006 hvordan oppgraderer jeg den, hva er firmvaren egentlig ?
2bb1 Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 OMG! Akkurat samme problemet jeg har på min bærbare! Den leser ikke en eneste CD. Hvordan skifter man format eller hva som må til??
MrBjoern Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 mammaen in hart også samme problemet. (hjelp!) uansett. Har du vurdert at hele cd-rommen har streika? isåfall kan dere sende den inn eller bytte den vis den går på garantien. (det jeg vet om de fleste garantier er at omtrent alt gjelder så lenge det ikke er ødelagt på grunn av fukt.) Er ikke sikkert det stemmer alle steder da. Uansett. håper du får fiksa det. (treigt uten cd-rom)
Ca3 Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Min fungerer på de fleste cd'er, men jeg laget en boot-cd som kun blir lest av fra cd-rommen på min andre pc og ikke den cd-rommen jeg skal bruke denne i =/
Ca3 Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 ja, det er det som er så rart =/ Nå får jeg åpnet cd'en i Windows, jeg trykker på innstaler win xp, da hører den ikke etter, alle de andre menyene funker, men ikke "innstall" menyen =/
Wubbable Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 jeg hadde også et lignende problem... La diverse CDer / DVDer inni, men den leste ikke en dritt... Så støvsugde jeg den og da virket den i en halv dag, før den kuttet helt ut... Dermed måtte jeg levere den til komplett for å få en ny en
p@ge Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 kanskje finner du noe på denne siden under bokstav C ( CD-Rom ): http://www.kellys-korner-xp.com/xp_abc.htm lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå