Gå til innhold

Anbefalte innlegg

God ettermiddag!

 

Kanskje dette er eit spørsmål eg burde funne fram til på andre måter, men eg har rett og slett ikkje funne noko. Har dog ikkje lest alle tutorialane til C# ...

 

Eg har nettopp begynt å bruka C# for å raskare få programmert enkle program som ofte trang mykje koding i C++. Førsteintrykket er bra, og ting er lette å forstå seg på. Det er berre ein ting som har plaga meg litt. Går det ann å få common controls, eller element på godt norsk, i ein control til å fungera med relative størrelsar utan å måtta koda alt? Altså få tekstboksar til å bli større, prosesslinjer til å bli lengre, ol, når brukaren utvidar vindauget?

 

Ein kan jo koda det ved å fylja med på diverse resize-events, men dette blir fort mykje koding som det etter mi meining bør vera innebygd funksjonalitet for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm. Greit nok, ja, men er fleire dette her ikkje er godt nok til. Går det t.d. ann å ha tre like tekstboksar på ei rekke frå den eine sida til den andre sida, og få alle til å udvida seg lika mykje? Einaste eg får til er å få den eine til å utvida seg medan dei to andre har konstant breidd.

 

Alt skal visst ikkje vera lika lett ...

 

 

– Og ein kjapp til:

Går det ann å få Visual C# Express til å produsera tabulatorar i staden for fira whitespaces?

Lenke til kommentar

Genialt! Nå begynner eg å få litt innsikt. Utruleg enkelt og raskt å laga program no i forhald til når eg programmerte alt i C++ med Win32 APIet. :)

 

Lagt til:

Er det forresten mogleg å designe eige utsjånad på vindauga? Altså ikkje fylja resten av theme'et i windows?

Endret av knuto
Lenke til kommentar
Går det ann å få Visual C# Express til å produsera tabulatorar i staden for fira whitespaces?

5757934[/snapback]

Regner med dette er som i de andre versjonene av VS2005

Tools->Options->Text Editor->C#->Tabs

 

Er det forresten mogleg å designe eige utsjånad på vindauga? Altså ikkje fylja resten av theme'et i windows?

5759109[/snapback]

Du kan selvsagt lage dine egne vinduer/kontroller der du arver fra feks UserControl og overrider OnPaint og evt. OnPaintBackground.

http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/s...ers(VS.80).aspx

 

Se også SetStyle!

http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/s...yle(VS.80).aspx

Lenke til kommentar
Går det ann å få Visual C# Express til å produsera tabulatorar i staden for fira whitespaces?

5757934[/snapback]

Regner med dette er som i de andre versjonene av VS2005

Tools->Options->Text Editor->C#->Tabs

5764673[/snapback]

Eg kan ikkje finna eigenskapar for tabs i express utgåva...

 

Ellers takk for lenkar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...