Gå til innhold

tittet mye pá laptoper ná og kommet ned til disse:


Fry

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal du spille så er KN1 valget du bør ta.

5755970[/snapback]

FSC LifeBook C1320 15"XGA, PM 740,2x512MB,80GB,DVD±RW,WLAN/BT,XPP er den som frister mest ná... litt usikker, kommer til á spille litt, men ikke den ivrigste pá á spille

Lenke til kommentar
Hva med ASUS A6Ja 15.4"WXGA, ATI X1600-256, Core Duo T2300,512MB,80GB,DVD±RW,WLAN/BT,XPP 12.995. Den blir kanskje for dyr?

 

Ørjan...

5761662[/snapback]

 

 

interesant den og... men ser at KN1 har storre harddisk, 100 mot 80.. mere minne 2x512 mot 512 og raskere prossesor .73 ghz mot 1.66ghz.

men hva er bedre med denne?

5763945[/snapback]

 

Den har bedre skjermkort, og den har den nye Core Duo prosessoren så den er faktisk raskere en den som sitter i KN1... (jeg hadde klart gått for den kontra KN1)

Lenke til kommentar

Core Duo 1.66GHz slår lett den single core P-M prosesoren. Husk med Core Duo har du i realiteten 2stk. 1.66GHz prosessorer tilgjengelig for bruk. Ifølge diverse tester så yter EN core på Core Duo 1.66ghz prosessoren som en single core P-M 2.0GHz også...

Lenke til kommentar
Høres litt drøyt ut egentlig. Et par linker til tester som støtter det der hadde vært ålreit.

5764100[/snapback]

 

 

aha.. takk fár mye gode svar, kansje jeg gár fár den i stedet da, trenger jo baereveske uansett.. og det folger med pá den, er det enkelt á sette inn mere ram hardisc hvis jeg foler fár det... er 512 nok i forsteomgang?

 

edit og ser at hardiscen er 4200 opm? er ikke det treigt?

Endret av Fry
Lenke til kommentar
4200RPM er ikke å foretrekke.

 

5400RPM bør egentlig sees på som et minumum. Er iallefall det jeg har lest/hørt.

5766546[/snapback]

 

ja det er det jeg ogsá mener á ha hort noe om.. noen med noen komentarer til dette?

Lenke til kommentar

Det er jo ikke noe problem å bytte disk hvis du synes ting går tregt. Det er straks verre å bytte prosessor.

 

Om det kommer til å spille noen rolle er jo avhengig av hva du skal bruke maskinen til. Du får lete litt etter hd tester for å se hvor stor betydning dette har. Mener det har vært en 2,5" hd test her på hw.no.

 

Ørjan...

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...