Simen1 Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Jeg vet at det ble innført et filter på hvilke filer man kan overføre via MSN messenger for noen måneder siden. Noe som blandt annet rammer filer med filendelsen .mp3 . Er det noen som husker eller vet hvordan man fjerner dette filteret?
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Jeg vet at det ble innført et filter på hvilke filer man kan overføre via MSN messenger for noen måneder siden. Noe som blandt annet rammer filer med filendelsen .mp3 . Er det noen som husker eller vet hvordan man fjerner dette filteret? 5746846[/snapback] Kan du ikke endre filnavnet til .doc, og i det filen er motatt så bytter den brukeren som har motatt endre til .mp3? Eller så kan du jo bytte fra MSN til Trillian
Shurom Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Programmer.no hadde en artikkel med et program som fjernet dette. Den burde du klare og finne. Jeg selv har ikke merket noe til dette i de nyeste versjonene av MSN så kansje det kan funke og oppdatere ?
Simen1 Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Skrevet 13. mars 2006 Jeg fant artikkelen på Programmer.no -> Guide - Problemfri overføring med MSN Takk for hjelpen. Nå har det ordnet seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå