Gå til innhold

Mistet serial til BF2 -mulig å få den tilbake?


Anbefalte innlegg

Tjena folket.

Jeg har jo klart å rote bort BF2 manualen, så nå har jeg ingen serial.

Noen som vet om jeg kan få denna tilbake på noe vis? Står jo ID på CD, pluss kontoen min er jo aktiv. Søkte meg rundt på eanorge.no men dem vil ikke akkurat ha spørsmål fra publikum virker det som...

Noen som kan hjelpe meg her? CD Keyen min er naturligvis ikke i bruk av noen andre. Måtte ha en re-format og borte var manualen. Frykter den havnet på peisen sammen med reklame..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tjena folket.

Jeg har jo klart å rote bort BF2 manualen, så nå har jeg ingen serial.

Noen som vet om jeg kan få denna tilbake på noe vis? Står jo ID på CD, pluss kontoen min er jo aktiv. Søkte meg rundt på eanorge.no men dem vil ikke akkurat ha spørsmål fra publikum virker det som...

Noen som kan hjelpe meg her? CD Keyen min er naturligvis ikke i bruk av noen andre. Måtte ha en re-format og borte var manualen. Frykter den havnet på peisen sammen med reklame..

5746780[/snapback]

Gjør følgende punkter:

Ta bilde/scan DVD-en og coveret.

Ta bilde/scan kvittering hvis du har denne

 

Skriv en mail til [email protected] (Link til mailadresser for de forskjellige landene)

 

Inkluder bilder/scans og forklar dem din situasjon.

 

Så får du bare håpe de sender deg en ny CD-key. Hvis ikke kan du alltid kjøpe spillet på nytt. Håper dette hjalp deg et skritt på vei.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Takker og bukker.

Skal maile DICE jeg. Skjønner ikke hvofdan dem kan unngå å trykke Serial mer enn på manualen. Det er 3 (!) forskjellige IDer på CD, Cover og bakside av cover....

Står over scanninga i første rekke, da disse 3 IDne tilsammen burde identifisere meg bra vel?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Takk for god hjelp alle sammen.

Utålmodig som jeg er kjøpte jeg en ny BF2, men gav ikke opp allikevel.

Tok litt tid, men det synes jeg nesten mann skal vente dersom mann er like svimete som meg, men i dag fikk jeg min gamle serial!

For andre som skulle være uheldige (Les: svimete) bruk denne adressen:

[email protected]

 

Takk til EA og dere som har svart meg her!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...