Gå til innhold

Livet som lvl60 Hunter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har endelig, etter 17 dager (total spilletid) blitt lvl60...men i steden for stor glede ble jeg fylt med en slags tom følelse :( . Hva nå? Er det fremdeles glede av og løse quests? - tidligere har det jo vært XP (og rewards) som har vært gulroten...

Derfor, hva gjør jeg nå?

Hvilket armor-sett bør jeg satse på? (jeg spiller ikke mer enn 10 timer i uka)

Instance?

Epic mount?

Jeg håper noen der uten kan geleide meg videre nå som lvl60 er nådd...

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vel gå Zg, Mc og Bwl å skaffe deg litt epic til hunteren, eller bli exhalted i AB og AV, å bli høy rank å skaffe pvp ting. Grinde penger til epic mount.

Det er vel alt.

Skrevet (endret)

hvis du liker å levle, så kan jo en ny char være en mulighet.. Eller så er vel tier 0, altså Beaststalker, noe du kan gå for. Og etter neste patch får man en oppgradering av tier 0, til tier 0.5.

edit: leif

Endret av wonnim
Skrevet

Beaststalker armor...er det epic eller blått? og hvor er det størt sjanse for å få drop på dette? (thottbot.com)

Ellers så er det ikke veldig fristende og levle opp fra 1 igjen...ikke nå. Jeg får heller satse på bedre utstyr og epic mount og vente på patchen...når kommer denne? Har jo vært snakka lenge om denne...

Takk!

Skrevet

Maks ut utstyret ditt så mye som mulig pre-40manns-instansene, og prøv å få plass i en raiding guild. Å gjøre end-game for første gang kan være utrolig morsomt, og du møter forhåpentligvis masse trivelige folk :)

Skrevet

Uten guild synest jeg at det å være lvl 60 virker litt tomt, men begynn med UBRS/scholo/strat osv. og prøv å kom inn i en guild som gjør/har planer om å gjøre MC/ZG/BWL, eller du kan starte din egen, men da krever det mye av deg da. Vet om folk som spiller uten guild også, de koser seg de også, men synes det virker som de grinder mye penger og rep for å få seg bra utstyr, er mye enklere med MC f.eks. :)

Skrevet (endret)

jeg selv som er 60 hunter kan fortelle deg hva du bør gjøre:

sjekk ut http://www.wow-loot.com for å finne ut hvordan items du vil ha.

etter det så skal du igjennom mange instancer igjen og igjen. Vet at alle Beaststalkers delene ikke er så brae men med neste patch så kommer det noe sånn at du kan oppgradere settet.

finn ut hvordan våpen som er beste for deg. har slev funnet ut begge Dal'rends fra UBRS (15+ agi).

når du har skaffet deg alle items du vil ha utenfor MC og kanskje ZG, da har du Items som holder til det dropper fine hunter items i MC, ZG.

Annbefaler deg også å gjøre Onyxia PreQ og Gjøre noen DM North Tribute runs vil ikke skade. Der får du en bra ring, chest og legs. de er utrolig bra for hunters.

http://wow.allakhazam.com/profile.html?687648

her finner du mine items så langt. som du sikkert merker så mangler jeg noen items. Mangler enda Dal'rends Sacred Charge, Beaststalkers gloves og Cape of the black Baron :)

og til slutt, ta det med ro spillet har nettopp begynt ;)

Endret av Luchy
Skrevet
Annbefaler deg også å gjøre Onyxia PreQ og Gjøre noen DM North Tribute runs vil ikke skade. Der får du en bra ring, chest og legs. de er utrolig bra for hunters.

Kan du utdype dette litt for meg?

Har forresten blitt en lykkelig eier av denne Blackwood Helm

Takk for gode svar, og ja - spiller er like moro enda!!

Skrevet (endret)

Onyxia prequest er noe du bør/må gjøre. uten denne questen kan du ikke bli med på et Onyxia run. Når du gjør Onyxia preQ så må du igjennom instances som du bør gjøre noe som kan gi deg items. mens du gjør questen (det er follow up i den) så får du quest rewards, noen av dem er også brae for deg.

Når det gjelder DM west der du fikk Backwood helm, så bør du drepe Tendris Warpwood (Træ bossen). han dropper Belte jeg har.

DM North Tribute. hvis du skal gjøre DM North så bør du som Hunter gjøre Tribute. det er når du bare dreper siste boss. greier du å bare drepe siste boss så får du en reward for det. du får en box med mange fine items i. sånn som Tarnished Elven Ring som jeg selv har + Ogre Tunic som jeg også har. Husk at du det er veldig fint å ha en Rogue med 300 Lock pick fordi du må drepe en boss for å få nøkkel og drepe du han så får du ikke Tribute Reward.

Endret av Luchy
Skrevet (endret)
Ok..

Victory for the Alliance er pre-questet til Onyxia run??

DM North er kanskje Dire Maul North. Hva er Tribute? - er det quest og hvor får jeg tak i dem?

Den trekjempen hadde bare et grønt item når vi tok han.. :cry:

Takk igjen Luchy.

5780671[/snapback]

vet ikke, er ikke alliance

ja DM er Dire Maul. Tribute er når du bare dreper siste boss. får da får du en Reward. En box med Items i (Gode Items). Nei det er ike quest, bare drep siste boss så får du se ;) husk når du søker etter group at du sier LFG DM Tribute

Tribute gjelder bare i DM North

Edit: skulle det være mer du vil vite så spør :)

Endret av Luchy
Skrevet

du er på en måte bare halvferdig med spillet ennå. gå inn i et guild som gjør Onyxia, MC, BWL og kanskje AQ. beste er å joine et guild som ennå ikke har tatt hele MC og er ny med onyxia. da får du en ordentlig opplevelse hvor du følger guildet ditt gjennom alle bossene i MC, BWL osv. utrolig artig når man downer en boss for første gang :D

Skrevet

1. Les huntertråden på dette forumet for hva som er bra specs/gear.

2. For info på prequests for Molten Core, Onyxia, etc. så anbefaler jeg å skrive f.eks. "onyxia prequest" i søkefeltet på google.com og så trykke enter, evt. klikke på "søk".

Skrevet
du er på en måte bare halvferdig med spillet ennå. gå inn i et guild som gjør Onyxia, MC, BWL og kanskje AQ. beste er å joine et guild som ennå ikke har tatt hele MC og er ny med onyxia. da får du en ordentlig opplevelse hvor du følger guildet ditt gjennom alle bossene i MC, BWL osv. utrolig artig når man downer en boss for første gang :D

5781494[/snapback]

hvis han nettopp er blitt lvl 60 og har ikke bra nok equip så har han ikke sjans til å komme seg inn i en sånn guild.

Skrevet

jo det har han, hvis han joinr et nyoppstarta guild kommer han inn lett. der ser de ikke på gear engang, jeg mener de som er helt ferske til både onyxia og MC. men som har intensjoner om å komme seg til AQ

Skrevet (endret)

Hunter er genialt i PvP. respecc talents, hvis det er nødvendig, kjøp noen litt bra ting på AH hvis du bare har dårlige equipps, og start med AV og WSG .

Hvis du ikke vil bruke hele dagen din på ett MC guild, kan du gå i ti eller tjue manns instances og få noen brae ting der også.

Endret av Gjest
Skrevet
jo det har han, hvis han joinr et nyoppstarta guild kommer han inn lett. der ser de ikke på gear engang, jeg mener de som er helt ferske til både onyxia og MC. men som har intensjoner om å komme seg til AQ

5787743[/snapback]

Selvsagt, men å joine et guild som har MC på farm, og et guild som skal starte med MC, er to vidt forskjellige opplevelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...