Gå til innhold

Bærbar til MAX 8000 kr (helst under)


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe en Bærbar PC, og er ute etter beste ytelse ift. pris. Fabrikat uinteressant.

 

Pris: Max 8000 kr, gjerne mindre.

 

Bruksområde: Dokumenskriving, Power-Point, Filmavspilling (DVD), lite (ingen) spilling.

 

Krav: Skjermen bør være god og behagelig, batterilevetiden er også viktig. I tillegg må den ikke være treg, må kunne jobbe raskt med mange applikasjoner samtidig.

 

Fysiske krav: 15" skjerm, ellers så liten som mulig. Størrelsen er dog ikke veldig viktig.

 

Ellers:

- Minne: 1GB eller mer

- DVD-Brenner: helst

- Harddisk: 60gb eller mer

- Bluetooth: gjerne, men ikke krav

- Infrarød: nei

- Diskettstasjon: fordel, men ikke krav

- FireWire: nei

- WLAN: ja (men det er vel stort sett det på alle...)

 

Har ikke sett på noen spesielle som har utmerket seg, åpen for forslag. Må være kvalitetsprodukt/merke som holder og er stabilt (les: ikke henger seg etc.)

 

 

På forhånd takk for alle forslag som måtte komme! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må jo være bedriftskunde for å kunne kjøpe den PC'n på MPX. Det blir vanskelig... Andre forslag?

5750100[/snapback]

 

Da har dem gjort om dette tilbudet, for det er flere privkunder som har kjøpt denne. :dontgetit:

 

Dem må være utsolgt for når jeg trykker på kjøp så kommer ikke maskinen i handlekurven og jeg er registert som bedriftkunde

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Enig i at den FS'en så bra ut til 7K. Når den tilsynelatende er ute av bildet tror jeg ikke det er så dumt å gå tilbake til din opprinnelige plan med I6400, forutsatt at prisen fremdeles er under 8K. Det er jo rett og slett innbruddspris. Selv en mor har ikke vondt av å være klar for framtida :)

 

PC'en fra komplett i forrige post er betraktelig svakere, med bla Sempron-prosessor og 4200 rpm harddisk.

 

Olav

 

Edit: Surret litt her ja. Blandet inn en annen post i hodet mitt. Mange poster om den FS maskinen etterhvert. Greit å ikke gjøre alt for mye på en gang...men I6400 ser i alle fall bra ut til under 8000 :)

 

Olav

Endret av olav1974
Lenke til kommentar
Her er en på Komplett Denne er levert med 512 RAM. Men med en oppgradering med to sånne samtidig så er det fremdeles under prisen du satte opp.  :)

5752043[/snapback]

 

Blanda inn min? :D Fikk det med meg forde, takk for svar :thumbup: Tror jeg skal holde ett øye på I6400 ja, hørte noe om at den skulle komme med litt bedre skjermkort om noen uker også, så da burde det jo bli en passe maskin ut av den :yes:

Lenke til kommentar

Hva med denne da? (Toshiba Satellite pro m70) Funker fint den... Kjører Trackmania Nations på 1280x800. :)

Å hvis det teller no ekstra så har den 5 i 1 minnekortleser å høytalere som det faktisk er god (til laptop, har vært borti endel dårlig der) lyd i... Å den leveres med 1x512Mb brike med RAM så om en liten mnd så røsker du bare ut en til 512Mb brikke å du e der du villle være med tanke på specs... Koster en 5-600,- hos komplettt...

Endret av Loomis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...