kiios Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 (endret) fins det noen program som kan slette det som var på cden før å brenne nytt, eller brenne cder som blir brent feil på nytt? har brent maaaange cder får feil fordi jeg ikke er tolmodig å vente så jeg starter mase ande programmer så nero klikker Endret 12. mars 2006 av kiios
Zeph Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Høyrt uttrykket "Brent barn skyr ilden"? Skal ikkje påstå noko her, men CD-R-plater er ikkje laga for å kunne slette og brenne på nytt, derfor finnes det CD-RW
kiios Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Skrevet 12. mars 2006 Høyrt uttrykket "Brent barn skyr ilden"? Skal ikkje påstå noko her, men CD-R-plater er ikkje laga for å kunne slette og brenne på nytt, derfor finnes det CD-RW 5741279[/snapback] ja men fins det ingen programmer som sletter det å brenner på nytt? det går jo ann å Slette plate på nero. men ikke å brenne den på nytt
Wipeout Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Som Zeph sier, du må bruke en cd-rw plate. Du kan ikke slette det som ligger på vanlige cd-r plater.
kiios Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Skrevet 12. mars 2006 jo det går. gå inn på nero>mer>slett plate så blir det sletta!! so in your face!!
Wipeout Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 jo det går. gå inn på nero>mer>slett plateså blir det sletta!! so in your face!! 5741327[/snapback] Hvis du brenner noe på en cd-r plate, så kan du ikke slette det som ligger på platen, uansett hva slags brenneprogram du måtte ha. Har du derimot en cd-rw plate, kan du slette det som ligger på platen og brenne på nytt igjen på samme plate.
Zeph Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 I min versjon av Nero står det "Erase rewritable disc", altså CD-RW. kiios: Kva skjer om du velger slett då? Får du sletta innholdet på ein CD-R?
kiios Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Skrevet 12. mars 2006 ja det blir sletta. men det går ikke ann å brenne den på nytt.....
Wipeout Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 I min versjon av Nero står det "Erase rewritable disc", altså CD-RW. kiios: Kva skjer om du velger slett då? Får du sletta innholdet på ein CD-R? 5741357[/snapback] Klarer man det, blir jeg mektig imponert....
kiios Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Skrevet 12. mars 2006 I min versjon av Nero står det "Erase rewritable disc", altså CD-RW. kiios: Kva skjer om du velger slett då? Får du sletta innholdet på ein CD-R? 5741357[/snapback] Klarer man det, blir jeg mektig imponert.... 5741365[/snapback] jeg gjorde det i sta da..
Wipeout Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 (endret) Så når du stapper inn plata i cd-rom`en igjen, så er den tom med andre ord? Såvidt jeg kan se, er det rimelig umulig å slette det som allerede er brent på en cd-r plate. Mulig Nero sier at platen er slettet, men vil nå fortsatt påstå at dataene ligger der ennå. I min Nero, så får jeg ikke lov til å slette innholdet på discen med mindre den er i -RW formatet. Og hadde blitt ennå mer imponert hvis du hadde klart å brenne på nytt igjen på den skiva. Endret 12. mars 2006 av Wipeout
kiios Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Skrevet 12. mars 2006 ja, å det står at jeg må putte inn en anen cd får å brenne
PerB Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Kiios, som mange allerede har sagt her. For å kunne brenne på nytt på en plate må den være RW (rewritable).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå