asad Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Skrevet 12. mars 2006 Anywayz, jeg skal klare det. har klart å slutte å røyke, samt drikke kaffe, da bør jo dette ble lett Men helt alvorlig, dette er jo bare et spill ^^ 5740193[/snapback] Stå på! Jeg vurderer faktisk å la det ligge til høsten... 5740464[/snapback] Det ultimate hadde vært å vente til dx10 kort samt am2 er ute ja, men det kan bli ganske hardt, særlig siden vi har gledet oss så lenge til dette spillet.
asad Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Skrevet 25. mars 2006 (endret) Går bra sålangt. Fikk spillet nå, men fortsatt ingen planer om å spille før den nye pc`en kommer ELLER Kanskje jeg bør prøve det, på min nåværende maskin for å så se hvor mye bedre det flyter på den jeg bestiller ^^ edit: kan ikke tro at jeg faktisk holder spillet i henda nå, etter all ventingen virker dette her litt uvirkelig. ( ja, jeg vet det bare er et spill, men det er lov å ha gleder ) Endret 25. mars 2006 av asad
schism Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Men hvorfor ikke bare kjøpe en Xbox 360. Koster jo mindre enn ett skjermkort og yter vel samma grafikk som PC utgaven?
asad Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Skrevet 25. mars 2006 Men hvorfor ikke bare kjøpe en Xbox 360. Koster jo mindre enn ett skjermkort og yter vel samma grafikk som PC utgaven? 5810187[/snapback] Vel. For det første, bedre grafikk på pc, samt raskere loadetider.Tweaking av ini fila, med mulighet for å forbedre alt mulig rart. Foretrekker også å spille rpg`er ( og alle andre spill ) på pc. Og, viktigst av alt, mod-utvalget
jonathankrane Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Jeg støtter deg trådstarter, sitter hjemme om dagen med spillet mellom fingrene og sikkler så jeg blir sår rundt munnen. Det eneste problemet er at Xboxen ikke kommer før om en god stund. Jeg prøver og trøste meg med at å vente på noe så legendery kan være litt spennende. Men fy faen det er spennende å spille også. Det er er bare ett spill som dere sier, men fy f**n for ett spill
asad Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Skrevet 25. mars 2006 Jeg støtter deg trådstarter, sitter hjemme om dagen med spillet mellom fingrene og sikkler så jeg blir sår rundt munnen. Det eneste problemet er at Xboxen ikke kommer før om en god stund. Jeg prøver og trøste meg med at å vente på noe så legendery kan være litt spennende. Men fy faen det er spennende å spille også. Det er er bare ett spill som dere sier, men fy f**n for ett spill 5810384[/snapback] har du spilt det allerede? Sitter og håper på noe ala Gothic opplevelse her , eller morrowind da. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå