haakka Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Hei. Jeg har kjøpt av en kamerat en Rockford fosgate forsterker, ved navn RF Punch 400x 4 Trans ana. Jeg betalte 1500.- for denne. Finner ingenting om denne på nettet, så da lurer jeg på: har jeg blitt lurt? Er det noen som har testet den? Mvh Haakka
Magnum p.i. Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Ehm.....denne? http://www.rockfordfosgate.com/products/pr...45&locale=en_US
cossiemk1 Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Norsk side... http://www.autohifi.no/prod_detaljer.php?id=914
knut-eirik Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Norsk side... http://www.autohifi.no/prod_detaljer.php?id=914 5735065[/snapback] Fikk du denne til 1500,- så er det ingen ting å si på prisen Gode terminaler som det bare er å sette inn kabelen og skru til, ingen jalla løsning som krever kabelsko osv. Har hatt en slik i bilen selv og den leverer nok til en sub og et komponent sett Godt kjøp i den prisklassen, mye bedre en soundmagus osv i samme prisklasse som ny
PsychoPat Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Har du montert mange slike Teknikeren? Jeg monterete en for en kamerat for en måned siden ca. Den var helt ny. Jeg puttet inn kabelen som du sier, og skrudde forsiktig til. Problemet er at skruen aldri ble stram. Jeg har ikke hørt noe mer fra den saken, men han skulle reklamere. Jeg regner med gjengene ikke var helt tipp topp. Skikkelig skuffende i alle fall, at en slik del man regner med holder ikke gjør det. Min mening om den forsterkeren er videre at den virker billig, utrolig lett med tydeligvis dårlige løsninger til kabelmontering.
knut-eirik Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Har du montert mange slike Teknikeren? Jeg monterete en for en kamerat for en måned siden ca. Den var helt ny. Jeg puttet inn kabelen som du sier, og skrudde forsiktig til. Problemet er at skruen aldri ble stram. Jeg har ikke hørt noe mer fra den saken, men han skulle reklamere. Jeg regner med gjengene ikke var helt tipp topp. Skikkelig skuffende i alle fall, at en slik del man regner med holder ikke gjør det. Min mening om den forsterkeren er videre at den virker billig, utrolig lett med tydeligvis dårlige løsninger til kabelmontering. 5740451[/snapback] Det var da merkelig, den jeg kjøpte meg var jo kanll tight i rekkeklemmene (om man da kan kalle de da, men jeg kaller de det). Løsen ledninger ihvertfal på 12+ og jord er ikke spesielt gunstig med tanke på utstyret og varmgang. Har bare montert en jeg da men for meg så fremstår kvaliteten på dette merkets produkter som mere enn forventet og derme er det for meg god kvalitet
PsychoPat Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Jeg regner med jeg var uheldig med tanke på ledningsfestet. Jeg koblet selvsagt ikke opp forsterkeren. Men jeg regner med du er enig i at når du plukket av de chromede metalldekslene som sitter på den, så var den bare en lett plastklump igjen. Jeg likte det ikke. Hvor er kjøleribbene tenkte jeg!
Defus Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 på de gamle power forsterkerene mine begynner gjengene å vise tegn til å ville gi opp. Må se om eg finn meg andre ting å holde dem fast med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå