Bombefar Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Som det står i topicen er jeg på jakt etter et spill ala Red Alert, Generals eller andre strategispill fra den moderne alder. Hvis noen har noen gode forslag så er jeg veldig takknemlig
Håvard Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Act of war, er et strategi spill, som minner en smule om generals.. Test det..
Enceladus Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 (endret) Legger til flere etterhvert som jeg kommer på Dette er dog litt gamle spill men fortsatt gode Alle spillene handler om basebygging og resurssanking i kjent Red Alert stil. -Krush Kill'n destroy -Krush Kill'n destroy 2: Krossfire -Dark Reign -Tiberian Sun -Origional War Endret 10. mars 2006 av Gammelsko
ManagHead Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 StarCraft ligner vel strengt tatt ikke på Red Alert, men det er et veldig bra spill!
MaHuJa Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Act of war, er et strategi spill, som minner en smule om generals..Test det.. 5732555[/snapback] Jeg vil også anbefale Act Of War - det kommer en utvidelse ganske snart, også, "High Treason".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå