MiSP Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 (endret) Bethesda har nå kommet med et nytt newsletter! Her er høydepunkter: Developer Diary - "A brief history of Cyrodiil" Developer Diary Screenshot 1 1. Alkanet Plant 2. Flax Plant 3. Motherwort 4. Nightshade Plant Developer Diary Screenshot 2 5. Viper’s Bugloss Plant 6. Elf’s Cup Mushroom 7. Cinnabar Polypore Mushroom 8. Peony Flower 9. Blackberry Bush Developer Diary Screenshot 3 1. Viper’s Bugloss Plant 2. Flax Plant 3. Alkanet Plant 4. Imperial (Red) Maple Tree 5. Peony Flower 6. Daphne Shrub 7. Imperial Oak Tree 8. Hydrangea Shrub 9. Colovian Pine Tree 10. Grey Poplar Tree 11. Cinnabar Polypore Mushroom 12. West Weald Heather Grass Developer Diary Screenshot 4 - Stjernetegn, anyone? Endret 9. mars 2006 av MiSP
Frijazz Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Fin stjernehimmel! Interessant å lese hvordan Construction kit fungerer, godt mulig jeg skal prøve meg selv på noen modder til Oblivion.
Istapp Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Developer Diary Screenshot 4 - Stjernetegn, anyone? 5729037[/snapback] Ganske lik nattehimmelen i Morrowind ja Har forresten ikke fått newsletter fra Bethesda enda. Hm, rart...
fargoth Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Nydelig, vakkert. Eneste jeg reagerte på var hvor godt man kunne se de to månene Masser og Secunda, på det siste bildet. Men det kan være fordi det var en utrolig klar natt når bildet ble tatt, selv om jeg aldri kan huske å ha sett dem like klart i Morrowind. Bilde fra The Elder Scrolls III: Morrowind:
Istapp Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 (endret) Here is a sampling of the many landscape items one might encounter during their adventures in TESIV: Oblivion 35,544 shrubs and bushes 67,730 Plants and Mushrooms 94,013 Trees and Fallen Logs 395,696 Rocks "As one can imagine, Cyrodiil isn’t a golf course, and the inhabitants certainly don’t mow their lawns, at least not without the aid of their sheep." Endret 10. mars 2006 av Istapp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå