Haddock Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Hva slags program burde jeg laste ned for og kunne se undertekster på divx filmene mine? Har prøvd Subtitle Displayer ett eller annet, men likte det ikke noe særlig, teksten kom en god stund etter at replikken ble sakt Og vil helst bruke Media Playeren jeg har fra før... Så jeg slipper og åpne filmen i et helt annet program bare for og kunne se teksten...
Haddock Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 du kan bruke vobsub. 5728794[/snapback] Hvor laster jeg ned undertekseter på engelsk til dette? Får det ikke helt til å funke...
Haddock Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Skrevet 19. mars 2006 (endret) Forresten... Noen som vet hvordan jeg fjerner den lille hvite skrifta i bunnen av bildet i vedlegget? Litt irriterende og ha to tekster... Bildet bli litt rart, men håper dere skjønner hva jeg mener... Endret 19. mars 2006 av Haddock
xanonymx Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Hvis der er tekst i filmen fra før, så kan du ikke fjerne den
Haddock Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Skrevet 19. mars 2006 Hvis der er tekst i filmen fra før, så kan du ikke fjerne den 5777522[/snapback] Nei, den er ikke der fra før... bildet funka ikke så skal prøve igjen....
Haddock Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Skrevet 19. mars 2006 Her... Måtte legge bildet til i et dokument... Se bort ifra at deksten er ulik, og bildet er feilplassert, er ikke sånn til vanlig Dok1.doc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå