Gå til innhold

OT's Liberal-Konservative Frigjøringshær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
vi må gjøre noe... som etteretningssjef... så spaner jeg litt... trenger med-spioner... noen frivillige? :)

5724044[/snapback]

Jeg kan være dobbeltagent hvis jeg får boller og saft

Skrevet

Sjekk denne fødselsdatoen:

Jeg heter Stian Berg Hansen, er født 11. september 1991 i Oslo, og oppvokst i Tromsø.

11. september...

det må være en slags kode... :)

vi trenger en kodeknekker... :tease:

Skrevet (endret)

Det er godt mulig at vår diplomati blir endret om en kort stund, som en nydannet stat blir det gjerne slikt, og vi skal forsøke å megle til fred, slik at staten, vår politikk (og fremfor alt denne tråden) får leve :)

Endret av kjehaako
Skrevet

etter end rådgivning fra propaganda ministeren velger vi å opptre fredelig ovenfor vår "fiender" for å la denne tråden leve!

Skrevet

Nylig inkomne spionrapporter tyder på at visse subgrupperinger innen "Frigjøringshæren" har fremmet forslag om å gjøre nevnte hær til en sovende bjørn ved å prøve å fremme deres stat som diplomatisk og ikke-krigshaussende slik at staten skal få leve.

Dette er selvsagt uakseptabelt, ondskapen må rives opp med roten.

---------------------

dette er ikke akseptabelt....

Skrevet (endret)

Baron Ereksjon:vi annser ikke dere som fiender, men mennesker med en annen politisk oppfatning en oss.

fredrikrb:hm, er ikke helt om jeg kan stole på deg, derfor setter jeg deg på en test:

si "Bush Er En Bæsj"

Endret av goliatmo
Skrevet (endret)
Er dere interessert i en spion inne i systemet for det taktiske hos fienden? Gi meg et tall.

5724214[/snapback]

du er nå annsett som en sviker av dine landsmenn... bli spion og bli beskyttet... :roll:

Endret av lubricator
Skrevet
Baron Ereksjon:vi annser ikke dere som fiender, men mennesker med en annen politisk oppfatning en oss.

fredrikrb:hm, er ikke helt om jeg kan stole på deg, derfor setter jeg deg på en test:

si "Bush Er En Bæsj"

5724229[/snapback]

Bush Er En Bæsj

Skrevet

etter å ha lest hva de vil gjøre med deg i ja til bush tråden OG se deg si "bush er en bæsj" vil jeg ta deg under OT's Liberal-Konservative Frigjøringshær's vinger!

Hvilken rang vil du ha og hvaslags våpen har du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...