O.J Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 thanks = takk gjør noen gode gjerninger, så kanskje noen sier takk skal du ha en tank må du nok bruke cheats. finner dem på cheatplanet og cheatcc
Viking__ Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Er tanks på miltærbasen ved sida av flyplassen etter at du har tatt eit visst antall Hidden Packages(trur eg). Dersom du får maks antall politi-stjerner vil tanks forfølge deg.
O.J Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Dersom du får maks antall politi-stjerner vil tanks forfølge deg. 5721778[/snapback] Å få tak i de tanksene pleier å være litt vanskelig
Viking__ Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Dersom du får maks antall politi-stjerner vil tanks forfølge deg. 5721778[/snapback] Å få tak i de tanksene pleier å være litt vanskelig 5721795[/snapback] Eg har no klart da minst ein gong...
arnejorg Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 Dersom du får maks antall politi-stjerner vil tanks forfølge deg. 5721778[/snapback] Å få tak i de tanksene pleier å være litt vanskelig 5721795[/snapback] Om du er så heldig og få tak i de tanksene som forfølger deg er du jaggu heldig. For det første skal du terge på deg ganske mye politi uten og bli drept, og for det andre blir du veldig fort skutt i filler når du har tatt en. men jeg skal prøve noen av tipsene over
Rimi Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 hvis jeg ikke husker feil var koden for tanks PANZER. Avhenger om du er hypp på å jukse da (noe jeg ikke synes er gøy)
Lightningwolf Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Dersom du får maks antall politi-stjerner vil tanks forfølge deg. 5721778[/snapback] Å få tak i de tanksene pleier å være litt vanskelig 5721795[/snapback] Om du er så heldig og få tak i de tanksene som forfølger deg er du jaggu heldig. For det første skal du terge på deg ganske mye politi uten og bli drept, og for det andre blir du veldig fort skutt i filler når du har tatt en. men jeg skal prøve noen av tipsene over 5722082[/snapback] Det klarer jeg hver gang med min hemmelige teknikk (ingen koder)
g@bb@ Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Det du gjør er: Ta alle oppdragene, å ta på deg politi uniformen. Da kan du vandre fritt rundt på militær områdene. Se om du finner noe spennendes. GJør du alle oppdragene, får du Hunter-Helikopteret. Et militær helikopter som har maskin gevær og raketter. Meget nyttig
Gilbert Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Det du gjør er: Ta alle oppdragene, å ta på deg politi uniformen. Da kan du vandre fritt rundt på militær områdene. 5724908[/snapback] Har jeg aldri opplevd. Derimot kan jeg kjøre rundt i politibil inne på politistasjonene uten å få stjerner
g@bb@ Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Ganske morsomt med politi uniform, men egentlig ikke så nyttig.. Hvis ikke du er mye på militær området
arnejorg Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Skrevet 11. mars 2006 Jeg har spilt meg gjennom spillet nå og tatt alle oppdragene så det skal bli gøy og dra til militærbasen nå. Takk for tipset om politiuniformen g@bb. Det er mye jeg ikke vet om spillet som jeg får vite her.
Isbilen Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Det er da ikke så vanskelig å skaffe seg tank i Vice City, det er bare å hisse på seg nok snut, bøffe en tank, kjøre den inn i en garasje og save. Når du har doningen, må du gjøre det som er morsomst med tanken: Dra til flyplassen og finn deg noen ramper, kjør mot dem med kanonløpet med kjøreretningen og skyt som faen så du får ekstra fart. Tror faktisk ikke det er noe annet som hopper så langt uten koder...
Dunno1987 Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 du må finne 90 hidden packages for at tanksen skal dukke opp på militærbasen... Enkelt det når du har spilt det noen ganger
arnejorg Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Skrevet 26. mars 2006 (endret) Har funnet en enkel metode for og stjele dem fra militære nå. Man gjemmer seg under ett utbygg der helikopteret ikke kan nå deg, man bli der og skyter alt man ser av politi får de kommer for nert innpå deg. Tilslutt kommer det en tanks. Skyt mannen som kommer ut med en gang og hopp inni tanksen og olasser den i en garasje. Så springer men og lagrer. Endret 26. mars 2006 av arnejorg
The Norwegian Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 hvis jeg ikke husker feil var koden for tanks PANZER. Avhenger om du er hypp på å jukse da (noe jeg ikke synes er gøy) 5722960[/snapback] Å cheate i GTA - VC og SA er kos.. hvis du vil leke gud så klart da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå