Gå til innhold

Trenger ny realm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 60 mage på stormscale(horde), men vil starte en alliance char som jeg kan få til rank 10. Jeg vil ha en realm som ikke har for lange ventetider på BG, og så det ikke tar evigheter å bli rank 10+.

Helst en Normal Realm.

Og vil ha en balansert realm mellom horde og alliance. (High populated only)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor normal realm når du går for rank 10+? ja, jeg veit det er bgs som gjelder for å ranke, men ingenting er mer gøy enn world-pvp mens du venter på ab/wsg/av :)

Skrevet (endret)

vel, kan anbefale haomarush (igjen) :) .

Ofte 2-3 WSG OG AB oppe mot slutten av dagen, low pop, mange PvE guilds (tror det er 10 alliance guild som har tatt raggy), godt pvp miljø, delvis at alt er lov ute i det fri uten at det tenkes mer på det (straffer seg :wee: ). Morsomme folk og få sytere (etter det jeg merka). Alltid AV oppe for alliance (enda de taper) osv osv :)

Anbefales

edit: så ikke at det måtte være high pop...

Endret av chokke
Skrevet

Haomarush anbefales sterkt, er selv blitt rank10 nå. Og er alltid bg servere oppe, flott pvp miljø og flott pve miljø. En hel drøss av guilder som farmer mc, og det kommer stadig flere...

Skrevet

Takker:) Og grunnen til at jeg velger Normal Realm er at jeg orker ikke ganking når jeg prøver på quests og sånn. Tastaturet mitt tåler ikke mer:P

Skrevet

Nå forhørte jeg meg litt om Haomarush og det viste seg at 65% var horde og de eide alliance i Battleground. Og jeg vil helst ha en Equal Realm.

Skrevet
Nå forhørte jeg meg litt om Haomarush og det viste seg at 65% var horde og de eide alliance i Battleground. Og jeg vil helst ha en Equal Realm.

5717151[/snapback]

kun AV, premade WSG/AB er jevnt +/- . Med mindre alliance stiller GRAMMERPOLICE eller no....

Skrevet

Hold deg unna Draenor ihvertfall, ca. 3:1 Alliance / Horde ratio, kø på ettermiddag/kveld og vi er ofte på "Extended Maintenance"-lista :)

Skrevet

Vil ha deg til Aszune, full og high pop er samme sant?

Ikke no særlig stor forskjell når det kommer til BG kø, men hold deg unna farm-teamene, de er litt verre enn andre :cool:

Har til gode å tape en pick-up WSG...

Rundt klokka 1ish, er det cirka 6-7 bger oppe, og ofte en AV...

Skrevet

Fant en realm nå som det var 40% alliance og ingen kø i BG. Chromaggus tror jeg den het.

Tror jeg spiller på den

Skrevet

jeg spiller på chromaggus. instajoin for alliance dritdigg.

rank 10 krever ingenting på denne servern, er bare 20-30 folk som pvpEr aktivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...