fyshy Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Spilte som engineer her om dagen og drepte 27 stk på en runde men jeg fikk forsatt ikke veteran badgen. Etter det jeg vet så må du ha spilt 15 timer som engineer og drepe 20 stk iløpet av en runde for å få veteran badgen. Men hvorfor får jeg den ikke? Og ja, det var en ranked server
cyberPanda Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 det er bare å konkludere med at BF servere ikke altid sammarbeider. det er bare å bite i det sure epple å gjøre det igjenn, hopp opp i en tanks så skal det ikke vere så vannskelig.
cyberPanda Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 hold deg til stede med mest action. ikke kjør rundt å ta ubevoktede flagg. hold deg nær UAV og supply crates, og for guds skyld pass deg for spec ops folk! hvis alikevell bestemmer deg for å ta ett flagg, bruk third person ellers kommer det en spec ops eller engineer snikende å tar deg.
w00tson Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 noen gode tips for å score mye points i tankser? 5716071[/snapback] Bruk APC. Den fantastiske splash effekten til APC kanonen er suveren til å kverke infanteri. Når du mestrer splash, så er APC langt farligere for inf enn tanken er. Og til han som ikke fikk badge; fikk du opp på skjermen at du fikk veteran armor badge?
fyshy Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Skrevet 7. mars 2006 har ikke fått veteran armor badge nei. Har ikke spilt 15 timer i armor. tokk veteran engineer badgen på nytt nå istad så da var den i boks.
MrLee Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 hold deg til stede med mest action. ikke kjør rundt å ta ubevoktede flagg. hold deg nær UAV og supply crates, og for guds skyld pass deg for spec ops folk! hvis alikevell bestemmer deg for å ta ett flagg, bruk third person ellers kommer det en spec ops eller engineer snikende å tar deg. 5716347[/snapback] Derfor vil jeg ha 3rd person view på tanks vekk! Grr
TheDarkListener Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 har ikke fått veteran armor badge nei. Har ikke spilt 15 timer i armor. tokk veteran engineer badgen på nytt nå istad så da var den i boks. 5717665[/snapback] Det er ikke 15t, det er 100 og 400 for expert.
MaX [NOR] Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 (endret) har ikke fått veteran armor badge nei. Har ikke spilt 15 timer i armor. tokk veteran engineer badgen på nytt nå istad så da var den i boks. 5717665[/snapback] Det er ikke 15t, det er 100 og 400 for expert. 5722019[/snapback] HER er alle krav til medaljer, striper, unlock og grader. Mange timer med morro Endret 8. mars 2006 av MaX [NOR]
fyshy Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 har ikke fått veteran armor badge nei. Har ikke spilt 15 timer i armor. tokk veteran engineer badgen på nytt nå istad så da var den i boks. 5717665[/snapback] Det er ikke 15t, det er 100 og 400 for expert. 5722019[/snapback] [/quote mente 100t , blandet armor og engineer badgene
Wollis Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 (endret) MrLee skrev: "Derfor vil jeg ha 3rd person view på tanks vekk! Grr" Hjelper ikke for deg uansett, jeg tar deg når du er ute av tanksen og reparerer:P Hihi Update:Feil sitat... Endret 9. mars 2006 av Wollis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå