Gå til innhold

TES: Trykket manual til oblivion?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kommer det til å følge med en trykket manual til oblivion PC standard utgave? Synes alltid det er litt stas å lese manual og planlegge karakter før man starter spillet :!:

Litt døvt hvis manualen kun er på cd/dvd. Da må man stoppe spillet, lese og starte opp igjen. :mad: Hvis man ikke har en lapptop ved siden av da :D

Endret av Mazeking
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fikk meg til å tenke på "manualen" til HL2  :nei:

5718553[/snapback]

Den tynne flisa med litt tekst på? :ermm:

5718561[/snapback]

ja hehe, ikke rare "manualen" akuratt ;P

Skrevet

Manual til oblivion:

W - frem

S - bak

A - venstre

D - høyre

venstre museklikk - slå\magi osv

the end

og så en lang credittliste:P

Skrevet (endret)

LOL, nei tviler på at manualen kommer til å bli så kort!

Gleder meg sykt til å planlegge min karakter, det skal bli koselig det! Hmmm, tror jeg satser på en av de vanlige, en av Alvene (må ha pil og bue, det e diiig, så må jeg ha litt magi også, ... )

Endret av Arsenal_RULES
Skrevet

:D

" Manual

Another jam-packed, full-color, 48-page manual with as much of the nuts and bolts and "how to" of the game as we could squeeze in there. Most folks don't think much about it, but quite a few of us actually spend a lot of time on the manual and how it's organized, what it says, how it looks, and so on. You probably won't even look at it before you start playing, but when you go to see how some things work we hope you'll come to appreciate how much effort went into it in order to make the game more fun and easier to understand. "

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...