Gå til innhold

Inntrykk fra The Outfit-demoen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi er inne på dette med kjøretøy,så syns eg kontrollernse var møkk ja. Av en eller anna grunn prøvde eg automatisk å styre slik man gjør i Halo spillene :innocent: . Her er kontrollerne meget bra syn eg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde meg ei runde nå isted, og jeg tror neppe det blir et spill jeg kjøper.

Det mest irriterende for meg er hvor begrenset det føles.

F.eks det er jo en elv som går rundt brettet...og mens jeg fyrte løs mot noen som var på andre sida spaserte jeg rett ned kanten og stod ved elvebredden...og tenkte phu det var flaks for denne fyren kan jo IKKE svømme. Så snur jeg meg og skal gå opp igjen....slakk skrå bakke og jeg bruker 1-2 min bare på å komme meg opp....kunne like godt bare ha hoppa i vannet og daua for det tok jo lengre tid å komme seg opp den lille bakken.

Det at bakker skal by på problemer irriterer meg voldsomt. at man ikke kan hoppe og slikt irriterer meg ikke så mye iogmed at det skal være litt strategisk å kunne skyte ut bruene osv.

Skrevet

Major Nelson on the Outfit MP Demo:

"I just finished playing ‘The Outfit’ multi-player demo. (You can download it for free from the Xbox Live marketplace.) I played it for a little over an hour, and I have to say I liked it. I was initially put off by this game since it did not make sense to me. But here is how I can help it make sense for you. First and foremost…this is is NOT a first (or third) person shooter. Once you approach it with that mindset, and understand what the game is NOT, then you can start to understand what the game IS. This is a strategy game, with a little first person shooting when you need it. While playing the MP mode, I was mowed over again and again since I was approaching this from FPS thought. Once I let that go, and started understanding that I need to lay down as many machine gun nests as fast as possible, and then start building my strategy to flank and control the bases…the game clicked for me. Strategy is the key…this is not a ‘run-and-gun’ game, this is a ‘run and lay down as many guns as you can’ game. I think it’s important to point this out, since I know some folks may be downloading this game and thinking that it is another war shooter; this is not. This will be a strange game for some, but sign into Xbox Live and play a few rounds with some people. Watch how they do it (well…the players that are winning anyway…) and you’ll start to learn that this is a very different game then you’ve played on Xbox Live before. I am not sure what the single player mode is like (since the demo is all about MP) but give the demo a try with an open mind, you may be pleasantly surprised."

Skrevet (endret)

Jeg synes spillet ble ganske morro, når man spilte det ei stund.

Tror ikke det blir noe jeg kommer til å kjøpe, men kommer til å spille demoen endel til, ja.

Endret av KainBenwi
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Har spilt et par timer nå med en kompis, og kan si at spillet er skikkelig kult! :D Prøvde i 5min i går og syns ikke noe om det, men etter litt mer spilling ble det veldig bra, kjøper meg det kanskje.

Skrevet

Enig, man må sette seg inn i det og etter det er det faktisk veldig underholdende...

Men nå har jeg GRAW så blir nok en stund til jeg ser på det igjen......

Skrevet

Har lest litt i denne tråden og forventnngene til spillet var helt på bånn, jeg ventet et kjedelig og fantasiløst andre verdens krig spill. Men jeg hadde lite å gjøre i dag så jeg lastet det ned og må si jeg ble overrasket ja. Spillet er jo ganske morsomt, og har et stort potensial. Må bare si at det er så godt som den ultimate flerspiller/live opplevelsen på 360 hittil. er spent på enspiller delen, men etter det jeg har sett av spillet hittil kommer jeg nok til å kjøpe det.

Skrevet
Jeg syntes dette spillet var SUPERT!  Faktisk det beste jeg har spillt på lenge..

:thumbup:

5742445[/snapback]

Du synes alle Xbox spill er kjempebra du...lille fanboy

5742478[/snapback]

Ja det er alltid noen artige innlegg her på forumet,men du har så rett så rett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...