Gå til innhold

Creative X-Fi Extreme Music og Logitech Z-5500


Anbefalte innlegg

Hvordan får jeg justert volum på hver enkel høyttaler?

Finner ingen innstillinger på dette i X-Fi oppsettet...

Høytalerene står jo ikke like langt fra hverandre så hvis man skal ha "God" surround lyd så må det jo stilles inn ordentlig ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan det sånn halvveis... Du må bare bruke alle innstillingsmulighetene du har... ;)

 

Men hvis du går inn på helt vanlig lydkontroll på pc'en, så kan du regulere hvor mye den skal gi av lyd på hver side... Og hvis du går inn på settings på volumkontrollen til anlegget, kan du regulere hvor mye du vil ha bak/forran. Så har du helt egen innstilling for centerhøytaleren på level på volumkkontrollen, så har du for den også... Da kan du stille inn alle høytalerene plutselig!

Lenke til kommentar
jeg har samme kort som deg men har noen ræva høytalere :p

 

kan du anbefale det settet til det lydkortet eller?

5718056[/snapback]

 

 

Ja jeg er godt fornøyd med anlegget, helt klart et bra anlegg med god trøkk i... anbefales :)

(og jeg har ikke hatt volumet på mer enn ca. halv)

Jeg har heller ikke den summelyden som jeg har lest at en del folk har.

Tror det kan være forårsaka av forstyrrelser på strømnettet (eller en kurs i huset).

 

T_Trosten:

Ja jeg har stillt inn alle de innstillingene, den eneste jeg ikke har rørt er forsinkelsen på surround høyttalerene (bakhøyttalerene).

Den ene bakhøyttaleren min står litt lengre unna enn de andre så det hadde vært fint å kunne fått opp voulmet litt på denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...