ratm Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 (endret) Heisann har unlocket L96A1, men den ligger ikke i kit velgeren i sf... Låste den opp for 2 dager siden.. Eller er det kun noen styrker som kan bruke denne? Endret 6. mars 2006 av ratm
ratm Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Skrevet 6. mars 2006 Heisann har unlocket L96A1, men den ligger ikke i kit velgeren i sf... Låste den opp for 2 dager siden.. Eller er det kun noen styrker som kan bruke denne? 5712814[/snapback] Virker i vanilla, men ikke i sf... rart. Låste de opp i sf. Noen ideer?
Brede_Skapstroppen Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Hmm det var rart. Trudde den funket på de fleste styrkene. Har du forsøkt mange ganger? det hender innimellom at spillet "glemmer" Ranken og unlocksa mine når jeg går inn på en server, men det ordner seg som regel ved en restart av spillet.
iDude Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Hmm det var rart. Trudde den funket på de fleste styrkene. Har du forsøkt mange ganger? det hender innimellom at spillet "glemmer" Ranken og unlocksa mine når jeg går inn på en server, men det ordner seg som regel ved en restart av spillet. 5713929[/snapback] Tror det som oftest er et serverproblem når dette oppstår.
Destro Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Tror ikke det går ant å bruke dem på SF enda vet ikke om de kommer til å bli gjort tilgjengelig heller. jeg får alle andre unlock på SF men ikke den nye spiper rifla.
fyshy Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 er det ikke sånn at vanilla unlocksene kun kan brukes i vanilla da, mens sf kan brukes i begge?
ratm Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Skrevet 7. mars 2006 Får heller ikke brukt den siste unlocken til spec ops.
osmoen Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 er det ikke sånn at vanilla unlocksene kun kan brukes i vanilla da, mens sf kan brukes i begge? 5714890[/snapback] Omvendt. Vanilla-unlocks kan benyttes i begge, mens SF-unlocks kun fungerer i vanilla da disse våpnene er standard for noen styrker i SF.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå