Gå til innhold

Nyheter: Gratis GPS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En gladnyhet for oss som har SXG75 med innebygget GPS! Journatlisten til Amobil hadde ikke fått det til på denne telefonen ennå og det er ikke så rart.

 

På NAV4s sider står det at programmet kommer til Siemens SX75 snart (regner med at de mener SXG75 - selvsagt) :roll: Siden programmet koster bare 165 kr i året, burde VDOs hvetebrødsdager være over ganske bra.

 

Jeg gleder meg! Håper det kommer snart!

Lenke til kommentar

Jeg har nå brukt ca. en time på å få dette til å fungere med en Nokia N70 og en helt standard Nokia Bluetooth GPS-modul, og det bare vil ikke. Programmet (som er skrevet i JAVA forøvrig.. jø og fyse..) *finner* GPS-modulen, men så går det en liten stund så får jeg melding om at den ikke finner noen modul allikevel.

 

Proffe saker.

 

Wayfinder og Telmap fungerte derimot utmerket "right out of the box".

Endret av transistorbass
Lenke til kommentar

SKRIVEFEILER PÅ NAV4ALL-SIDEN!

 

Nå er programmet riktignok klart for N70, så det kunne vært spennende å høre om noen av dere som har denne telefonen, får det til!

 

For oss med Benq Siemens SXG75 ser det heller svart ut for øyeblikket. De har forandret "SX75" til CX75, noe som for de fleste av oss er litt overraskende!

 

Får håpe at SXG75 blir lagt til på listen snart. ME75 har jo ikke bluetooth så den blir sikkert strøket snart. Her har de slurvet med reasearchen. Skal vi være litt optimistiske så erstatter de kanskje ME75 på listen med SXG75.

Lenke til kommentar

Har 6680 og får nesten programet til å virke.. Måtte boote tlf 3 fordi programet hang seg før alt var instalert.. Nå kan jeg Laste ned kart som viser hvor jeg er.. Og lagre waypoint der.. Den viser også veien tilbake til dette punktet.. Men det er fortsat mange valg i menyen som ikke virker.. Skjer ingen ting når jeg trykker på de.. Hvis jeg prøver å lage kjørerute så kommer jeg ikke lenger en til at jeg skriver adressen, og trykker neste uten at noe skjer.. Dette programet kommer neppe til å virke på et par år..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...