Smork Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Jeg trenger et program som kan oversette norske setninger til tysk. dvs at jeg vil at programme skal oversette noe jeg skriver på norsk.. noen som har et slik program eller kan navn på et ?
Forumforumforum Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 mener du hele setninger eller enkelte ord ?
jegerenfisk Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Har en webside.. Den gjør jobben meget dårlig da..www.freetranslation.com
:---{D Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Har en webside.. Den gjør jobben meget dårlig da..www.freetranslation.com 5707044[/snapback] Tja. Bedre enn den gjennomsnittlige tyskeleven.
navyboy Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hele setninger mener jeg 5711753[/snapback] Clue bruker vi på jobben.
Smork Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Skrevet 6. mars 2006 Jeg vil at det programme skal oversette en hel tekst. Vist jeg skriver en tekst på 20 setninger så vil jeg at programme skal oversette alt på en gang.. fatter ?
GSM Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 oversett med babelfish til engelsk, så fra engelsk til norsk.. Finnes oversettere som liksom skla klare til norsk der ute, men desuger som regel hemningsløst mye.. Babelfish klarer jobbern relativt bra.
PatSharpX Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Clue bruker vi på jobben. 5712263[/snapback] er bare en ordbok da, men den er veldig god den ja
kvase Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 FreeSpell http://aspell.net/win32/ Det er fort gjort å feilstave ord, men langt fra all programvare, hvor man kan skrive inn store mengder tekst, har stavekontrollfunksjonalitet. FreeSpell er en løsning basert på GNU Aspell som kan integreres med Windows. Brukeren kan i et hvilket som helst program sjekke stavingen ved å markere teksten som skal kontrolleres og trykke en valgt tastekombinasjon. Da åpnes en enkel vindu hvor feilstavede ord utheves. Brukeren kan da velge blant alternativ ord fra en liste, eller skrive ordet på nytt. Når det ikke er flere feilstavede ord igjen i teksten, limes den rettede teksten tilbake til der den opprinnelige teksten ble hentet fra. Dessverre følger ikke norsk Aspell-ordliste med FreeSpell, men dette kan lastes ned fra denne siden.
Smork Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Skrevet 7. mars 2006 Jeg skal ha et program som oversetter alt på en gang! Ikke at jeg må oversette et og et ord.. Er det så vanskelig å forstå ? :@
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå