Gå til innhold

POLL: Hvilken telefon skal jeg teste?


Hvilken telefon skal jeg teste?  

63 stemmer

  1. 1. Hvilken telefon skal jeg teste?

    • Motorola V3x
      21
    • Motorola E1070
      1
    • Motorola A1200 LINUX
      16
    • Samsung Z510
      0
    • Samsung D800
      10
    • Samsung P300
      1
    • Samsung D720
      4
    • Samsung E910 SERENE
      6
    • Panasonic VS7
      4


Anbefalte innlegg

Hehe....ja, noen beholder jeg men selger på Finn.no eller til andre bekjente som er like gale som meg :-) Vi er ca. 5-7 stk som alle interesserer seg for dette så mange går runden i "miljøet" :whistle:

 

Det ikke jeg kan skaffe kan alltids en av de gjøre...Men en av oss skaffer ALLTID ting før de kommer ut i Norge. Så er det kontakter da. Fra alt fra Nokia og Motorola til Dangaard og andre importører. Eller utlandet...Er vel gullkunde hos en del butikker i utlandet... :thumbup:

 

Men det kan bli for mye...Nå har jeg 8800, SXG75, V3i, L7, U6, L6 og E770 liggend e hjemme :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har bare ett! Amobil skulle fjerne MOBILGUIDEN kontoen min, men er ikke gjort. Jeg kommer ikke inn på mobilguiden666 hjemme men av en eller merkelig grunn denne. Vet ikke hva som skjer men det er Mobilguiden666 som er min konto. Regner med dette er fikset til i morgen.

 

Så ikke dette selv før jeg ble gjort oppmerksom på dette igår. :nei:

Lenke til kommentar
jeg har bare ett! Amobil skulle fjerne MOBILGUIDEN kontoen min, men er ikke gjort. Jeg kommer ikke inn på mobilguiden666 hjemme men av en eller merkelig grunn denne. Vet ikke hva som skjer men det er Mobilguiden666 som er min konto. Regner med dette er fikset til i morgen.

 

Så ikke dette selv før jeg ble gjort oppmerksom på dette igår.  :nei:

5712542[/snapback]

Dobbel personlighet er kos, spesielt når man har så mange mobiler! ;)

Lenke til kommentar

Få se om jeg orker å skrive en test. Men jeg elsker telefonen. Prøvde den i slutten av januar også. Hadde den en helg. En spesiell telefon. Om den er verdt pengene. Både og. Spørs hva man er ute etter.

 

Den har ikke alt som er så fancy. Den har de vanlige funksjonene. Jeg syns det funker bra for meg.

Lenke til kommentar
Få se om jeg orker å skrive en test. Men jeg elsker telefonen. Prøvde den i slutten av januar også. Hadde den en helg. En spesiell telefon. Om den er verdt pengene. Både og. Spørs hva man er ute etter.

 

Den har ikke alt som er så fancy. Den har de vanlige funksjonene. Jeg syns det funker bra for meg.

5730044[/snapback]

Bilder? Vurderer å kjøpe en slik så jeg kan bytte litt på min 8800, men før det vil jeg gjerne lese litt hva andre mener (som faktisk har telefonen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...