Vocious Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 (endret) Hei! Snublet over en artikkel ( husker ikke hvilken side jeg fant den på ), der stod det at man kunne spille Wolfenstein\Doom ( Husker ikke hvilket spill heller ) på Digital Kameraet. Noen andre som har lest den og som kunne evt. gi meg en url ? Takker Endret 5. mars 2006 av Vocious
JonH Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 http://www.techeblog.com/index.php/tech-ga...-digital-camera
JonH Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Nei å nei så unødvendig...5708445[/snapback] Det er nesten ikke grenser for hva man skal dytte inn i små duppeditter... Selv synes jeg det også er litt unødvendig med videoopptak i digitalkameraer, ikke blir det så veldig god kvalitet heller
Cultofluna Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hva er vitsen med det der da? Er ikke ett digitalkamera laget for å ta bilder med? Hvem sitter vel å spiller på ett kamera?
Propaganda Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Selv synes jeg det også er litt unødvendig med videoopptak i digitalkameraer, ikke blir det så veldig god kvalitet heller 5708470[/snapback] hvorfor det? greit, kvaliteten er ikke som på ett ordentlig video kamera, men jeg fikk med meg mye fint film materiale fra Roskilde ved å filme med digitalkameraet mitt... helt grei kvalitet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå