Gå til innhold

Shaman eller hunter? Begge lvl 40, hvem til lvl60?


Anbefalte innlegg

Heisann !

Har et lite valg å ta nå, har 2 characters som begge er lvl 40. Shaman og hunter. Har veldig lyst på en lvl 60 char men det tar jo en stund, og om jeg vil ha begge disse til lvl 60 vil det ta laaaang tid da jeg ikek har vært høyere enn lvl 40 med disse to.

 

Det jeg da lurer på, hvem har den morsomste rollen i end-game? Er det sånn at shaman må heale mye? Synes hunter har vært moro til nå, som shaman også har vært (eier jo i PvP:D) , det som er litt stress med hunter er å hele tia å sørge for å ha nok piler, mana drikke og mat til pet og meg selv.

 

Har dere noen synspunkter ?

Takker på forhånd for behjelpelige svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hunter IMO, morsomt pvp, nok piler er aldri et problem, tar sin tid å tømme en 16 sloter. Mat og drikke får i Stratholme, kjørte 5 runs i går kveld (er dverg så jeg har find treasure slik at jeg kan unngå de falske kassene), ta supply crates, de fleste i gruppa driter i hvem som tar de. Fikk rundt 250 alterac swiss, 250 morning glory dew, 80 superior healing pots og 60 superior mana pots :p

 

Dessuten er hunter jævelig chill i instanser i forhold til for eksempel shaman (healer).

Lenke til kommentar

Spill på hunteren din. Min aller første char var en hunter og jeg spilte den til 42 og no etter over et år har jeg begynt å spille på den igjen. UTROLIG gøy. Har en venn som har en 60 shaman som jeg går innpå av og til, men for å si det sånn: mye kjedeligere-.

 

Hunter ftw! :thumbup:

Lenke til kommentar
I PuG grupper er du som en paladin, altså support heal/dps, du blir ikke tatt med som en main healer.

5705961[/snapback]

 

hvis shaman blir tatt med som en pala, blir han jo tatt med mer som healer enn dmgdealer. ihvertfall er min erfaring med palas sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...