Gå til innhold

PGR3 Konkurranse (Løp 5) - AVSLUTTET


bas

Anbefalte innlegg

The StigMeisters oppsett for løp 5.

 

Velg "Playtime" så "Race Against The Clock" og kjør med følgende:

 

LØP 5

 

Klasse: A

 

By: Las Vegas

 

Bane: Las Vegas Boulevard Tour

 

Bil: Lotus Elise GT1

 

TIDSFRIST TORSDAG 9/3 KL.21

 

Deretter poster dere bare bestetidene samt gamertag i denne posten, så oppdaterer jeg Top 10 så fort jeg kan.

 

Måtte den beste vinne :thumbup:

 

Bilen vi skal kjøre.

gt1elise.jpg

 

BESTETIDER FOR LØP 5

 

- The StigMeister 03:38:17

- The Benny 03:41:63

- McLara 03:43:56

- exs187 03:45:68

- EinarN 03:46:27

- Spirre 03:49:10

- MittNick 03:49:50

- skiern 03:51:72

- Elektroman 03:52:79

- Kezoomer 03:57:78

 

 

 

POENGLISTA FOR LØP 5

 

12p The StigMeister 03:38:17

10p The Benny 03:41:63

8p McLara 03:43:56

7p exs187 03:45:68

6p EinarN 03:46:27

5p Spirre 03:49:10

4p MittNick 03:49:50

3p skiern 03:51:72

2p Elektroman 03:52:79

1p Kezoomer 03:57:78

 

 

RESULTATLISTA SÅ LANGT ETTER 5 LØP

 

pgr3konk.jpg

 

 

Gamertag: The Benny

Endret av bas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

doh, jeg sjekka den lista fra løp 4 og så at jeg kom likt med en annen. men da funker det sånn at den personen som skulle hatt to poeng ikke blir med på lista og så får elektroman 1 poeng og kezoomer 0 poeng.

 

samme som i langrenn vettu. om det blir delt 1 plass mellom to stk, så er nesteman på lista bronse ;)

 

nå kan det jo diskuteres om vi skal gjøre det sånn, men det er den vanlige måten å gjøre det på

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
doh, jeg sjekka den lista fra løp 4 og så at jeg kom likt med en annen. men da funker det sånn at den personen som skulle hatt to poeng ikke blir med på lista og så får elektroman 1 poeng og kezoomer 0 poeng.

 

samme som i langrenn vettu. om det blir delt 1 plass mellom to stk, så er nesteman på lista bronse ;)

 

nå kan det jo diskuteres om vi skal gjøre det sånn, men det er den vanlige måten å gjøre det på

5706096[/snapback]

 

 

Ja, har man to foran seg, kommer man ikke på andreplass

Lenke til kommentar
doh, jeg sjekka den lista fra løp 4 og så at jeg kom likt med en annen. men da funker det sånn at den personen som skulle hatt to poeng ikke blir med på lista og så får elektroman 1 poeng og kezoomer 0 poeng.

 

samme som i langrenn vettu. om det blir delt 1 plass mellom to stk, så er nesteman på lista bronse

 

nå kan det jo diskuteres om vi skal gjøre det sånn, men det er den vanlige måten å gjøre det på

 

Veit, er klar over det, men for ikke å skape no harme så var jeg heller litt grei og delte ut litt ekstra poeng i stedenfor, visste liksom ikke hvor "streng" linje vi skulle legge oss på :) Er ikke no problem å rette opp og gjøre om til "langrenns ranking" hvis det er stemning for det, noe det kanskje er?

Lenke til kommentar

Gratulerer nok en gang til The "unbeatable" StigMeister med seieren :thumbup:

Hvis McLara føler for det så kan du sette opp og velge kriterier for neste løp hvis interessen fortsatt er der, synes det har dabbet av litt :ermm:

Endret av bas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...