QBab Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 (endret) Eg var så genial og installere en sånn mongloid Cs hack/cheat Ja eg vet det er skikkli lame å gjøre sånt, men satt liksom på lan og var hefti overtrøtt samtidig som eg bælja inn på med liter vis av Cola... Så eg var ikkje heilt klar i toppen.. Noen som vet hvordan eg kan få den vekk, er redd for og for og spille på internett.. steamban=scaryshit Endret 14. mars 2006 av QBab
A.J Green Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Hvis du ikke vet hvordan man fjerner cheaten fortjener du å bli steambannet. Dessutten er cheats OT på dette forumet.
Matias Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Vi må nesten viten hvilken cheat det var, for de har ulik måte å installeres på. Noen trenger å være i cs mappa, noen i system32 mappa osv. Tror ikke du får lov til å si dette her, så du kan sende meg en PM hvis du vil.
QBab Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Skrevet 5. mars 2006 Ta det med ro folkens.. eg fixa det, nå er den borte for godt....håper eg.. Men det var ikkeno sånn heavy cheat da.. det var bare en sånn crosshair dings.. med en prikk i midten så det skulle bli lettere og skyte headshot, men det funka heller dårlig. Er det cheat i det hele tatt egentli?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå