Gå til innhold

Star Craft Online (Idè)


Anbefalte innlegg

det er jo bygd på warcraft, derfor det er så populært. og som en annen dude lenger oppe sa "blizzard skuffer aldri" Er forsåvidt enig i det. Men er ikke helt inig i at det er et sann voldsomt bra spill :p Gameplayet i wow blir veldig veldig kjedlig etterhvert og det som jeg syns var aller morsomts, var PVP. men blir jo dog kjedlig det og. Grafikk messig er WOW veldig veldig bra, men jeg liker bare ikke stilen :( altfor weird (men det er vell sann det skal vere).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er jo bygd på warcraft, derfor det er så populært. og som en annen dude lenger oppe sa "blizzard skuffer aldri" Er forsåvidt enig i det. Men er ikke helt inig i at det er et sann voldsomt bra spill :p Gameplayet i wow blir veldig veldig kjedlig etterhvert og det som jeg syns var aller morsomts, var PVP. men blir jo dog kjedlig det og. Grafikk messig er WOW veldig veldig bra, men jeg liker bare ikke stilen :( altfor weird (men det er vell sann det skal vere).

5714942[/snapback]

 

jeg er duden som sa at blizzard aldrig skuffer og jeg er helt enig at wow blir kjedlig ettervert.

 

men det at jeg synes wow er kjedlig nå, betyr ikke at jeg ikke hadde det gøy mes det varte.

 

det tok lengere tid å gå lei wow enn å runne/gå lei de fleste andre spill, så jeg ser ikke noen grunn til å syte.

 

og det å si at wow er så populert fordi det er basert på warcraft er en litt for stor forenkling. Det har tross alt solgt dobbelt så mye som det forigje warcraft spillet (som forøvrig er et av tidenes beste spill imo).

Lenke til kommentar
hvem syter?

 

personlig syns jeg at wow er et av de kjipeste mmorpg`s jeg har spilt :p

 

og hadde det ikke vert for at warcraft er så inn i hampen kjent så hadde ikke WOW vert det spillet det er i dag heller.

5715114[/snapback]

 

 

hvorfor er da ikke matrix online og star wars galxies mye større en de er da?

Lenke til kommentar

om matrix online og star wars galxies er mye større aner jeg ikke, Men på mmorpg.com er de ikke ratet høyere en wow. Og Matrix online og SWG er begge gamle spill.

 

bte: takker, håper bare at blizzard ogs får det innfallet snart.

Skymarshall: enig, enig :)

Lenke til kommentar

Matrix Online er vel et av de største mmorpg fiaskoene har jeg hørt og lest. Star Wars gjorde det vel ganske ok, til de ødela litt med en patch som forandre altfor mye i spillet. Så som jeg har sagt tidligere, klart wow har hatt fordelene ved å være warcraft, men det er for enkelt og si at det er grunnen, spillet har solgt så SINNSYKT mye mer en alle andre mmorpg, og har så SINNSYKT med spillere :)

 

Obs: En webside med en poll gir vel egentligt ikke noe svar på hvilket spill som flest spiller? :)

Lenke til kommentar

In 2004, the Matrix will become a reality, as gamers everwhere will be able to log into The Matrix Online and continue the saga of The Matrix movie trilogy.

 

Kilde

 

Welcome to World of Warcraft

11/02/2005, 02:56 am

Blizzard Entertainment is proud to announce that the portal to World of Warcraft in Europe is open!

 

Kilde

 

tror ikke opplysningene dine stemmer cyberpanda.

Lenke til kommentar
In 2004, the Matrix will become a reality, as gamers everwhere will  be able to log into The Matrix Online and continue the saga of The Matrix movie trilogy.

 

Kilde

 

Welcome to World of Warcraft

11/02/2005, 02:56 am

Blizzard Entertainment is  proud to announce that the portal to World of Warcraft in Europe  is  open!

 

Kilde

 

tror ikke opplysningene dine stemmer cyberpanda.

5722806[/snapback]

 

artig innlegg. Nå setter du ting ut av sammenheng for å passe meningene dine på en sånn måte at man nesten skulle tro du var politiker

 

for det første er det forskjellen will på og is. will betyr at noe kommer til å skje i fremtiden. For det andre er ikke den første kjilden serlig spesefik. det kom forsåvidt en colsed beta i 2004, men det gjalt begge spillene.

 

for det trede ble wow gitt ut i europa flere måneder etter det ble gitt ut i USA

 

så la oss se på når spillene faktisk ble gjitt ut:

 

matrix online mars 2005

world of warcraft november 2004

 

så ser vi at wow kom først

 

kilde:

matrix

wow

Lenke til kommentar

sorry, kilden til matrix online var ikke helt korrekt. fikk ikke sjekka på hjemmesida til matrix online så derfor brukte jeg mmorpg. (eller development dingsen på sida var nede. så derfor fant jeg ingenting.

 

og jeg tenkte på utgivelsen av hele spillet klappet og klart, da kom ikke wow før i februar 2005 i europa. og matrix online er jeg usikker på. men om wikipedia kildene dine stemmer så må jeg bare bøye meg i støvet og si unskyld. (men wikipedia er vell strengt tatt et leksikon der alle kan føye til akkurat de dem vil?)

 

Det var da ikke meningen og virke som en politisk fjott.

matrix online ble gjitt ut ca 4 måneder etter wow

 

var da jeg begynte og lure på om du tenkte på den amerikanske utgivelsen av wow. bare derfor.

 

(håper quote greia mi funker)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...