Gå til innhold

Druid talent points.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert mange sånne postar men eg fant ingen, lurte litt på korleis eg skal plasera talent pointsa mine. Plus tips te forskjelige " mods" vis nåke sånt finst. Har akkurat starta med ein night elf druid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du klarte virkelig ikke å finne "den lille druidtråden" som ligger i stickien og som er 10 poster under din på forumet? learn2search

• 2 uker senere...
Skrevet
sto ikkje nåke konkret ka eg bør setta points på der...

5700698[/snapback]

kanskje en grunn? :hmm:

5700843[/snapback]

Ja, det er kanskje en grund til at det ikke står der allerede. kanskje fordi ingen har spurt allerede elns?

Skrevet (endret)

aah..kan ikke folk bare slutte å referere til andre tråder etc. å svare på spørsmål når folk spør på en skikkelig måte..aah

Her er et greit build for PvE, healing spec.

Greit med litt ekstra stealt & threat om du skal gjøre stealth runs eller tanke nå og da.

Feral build, PvP/Dmg

Plasser talent points i feral når du driver å levler. Kjapt å lite nedtid, drikking etc.

Endret av torino10
Skrevet (endret)

Jeg har selv 0 11 40. 11 i feral så jeg kan få feral charge, noe som jeg syns er veldig greit å ha, men det spørs jo om du vil vær feral eller healer?

Endret av jakkle
Skrevet

Eneste "må ha" addonen er DruidBar.

Endgame er jeg specca 1/15/31 så jeg kan gjøre litt annet enn å bare heale, heldigvis lar guildet meg tanke osv om jeg har lyst til det, men vil nok tro at en heavy feral-spec er det beste til å levle opp med, du kan fortsatt heale helt fint med en feral-spec.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...