-Teddy- Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Har nettopp laget ett nytt skin til siden som forøvrig er default nå. Ting jeg vet kommer: - "Lag ett skin som er bra istedet for masse halvdårlige" - "Lag en lettere side" - "Du suger" http://teddyen.moo.no Ka tycks?
quakie Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Syns skinet som var der når jeg kom inn på siden var litt rart. Men når jeg leste ferdig og så at man kunne velge flere skins ble det straks bedre Syns det er bra at man kan ha sånne valgmuligheter
Mats Danielsen Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Smart å bruke Cutenews til gjestebok ;-) Men likte veldig godt designet ditt! Svart er litt masete
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Likte best GS 21R av de fire, den var lettlest og fint oppdelt. Den nye var for mørk, og jeg likte ikke luften på venstre side.
Ṱormod Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Aj, aj. Det sorte skinet likte jeg særs godt. Deilig harmoni mellom fargene og det så ikke minst stilig ut. Et tips til det sorte designet: - Linkene i bloggtekstene var ikke så pene. Jeg ville forandret til en grønnfarge på dem istedenfor det noenlunde tvilsomme sorte teksten med grå bakgrunn. Jeg likte også blåløv. Der ville jeg forandret meny:hoveren til en lys blåfarge for å skape litt mer kontrast.
Vindstille Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Likte layouten/designet veldig bra. Den eneste jeg kan sette fingeren på er linkene og at mellomrommet melleom under-overskriftene og teksten som kommer under (f.eks på Profil siden) kunne vært litt mindre.
pessimisten Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 (endret) har ikke lest alt og ikke hør på meg for jeg hakke peil, men: du burde gjøre den litt "breiere" sånn at de talla ikke står midt på sia men ute i kanten EDIT: men eller var den drit rå....likte det grønne Endret 4. mars 2006 av dudee
-Teddy- Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Skrevet 7. mars 2006 Takk for tips og ros. Skal se om jeg ikke forandrer linkene en gang men det grønne skal ikke bli helt dominerende heller. Kanskje jeg heller velger å bare ha en litt annen gråfarge på de.
NitRam Den Gale Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Vet at du er noe anti sentrert, men du kunne sentrert hele skjiten og slengt på en slik 01 på andre siden også... Dette vil gi bedre symmetri noe jeg liker svært godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå