maskot Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 eg bruka no Mozilla Firefox (den nyaste versjonen) og eg er veldig fornøyd med den.. eg bruka CrapCleaner jamnt og trutt, men koffor tar den ikkje vekk dei søkeorda i google? er det en måte å få dei "sletta"? eller berre må dei være der? er det forskjellige måta å gjere det på i IE, eller Opera? det vil jo alltids gå å slette nettlesaren, og installere den igjen.. men er det ikkje andre måtar? takk for alle svar
ttt Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Verktøy->Innstillinger->Velg "Personvern" i øverst, og velg deretter "Skjemaer". Der kan du slette skjemadata.
Lars-H Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 I søkefeltet trykk Pil-Ned --> Shift+Delete på de ordene du vil fjerne
edds Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Surfet pr0n? 5700133[/snapback] Haha, my thoughts exactly! Har faktisk lurt litt på dette selv også, så takk til OP:)
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 ja litt kjipt når foreldra skal låne pcen en kamerat av meg var på lan hos en annen kompis av meg...han var på jobb og mora til den andre trengte å låne en pc og siden hans var ledig så ble vel litt overaska når hun tasta inn forskjellige bokstaver så kom alt han hadde søkt opp fram
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå