Gå til innhold

Hva skjedde med Conquest 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Som tittelen tilsier, hva skjedde med oppfølgeren til Conquest - Frontier wars?

Regner med at Warthog er konkurs, det er vel de samme som holdt på med den Gizmondo greia... Rett meg om jeg tar feil..

Jeg finner ingen oppdatering om spillet etter juli 2004 og en demo. Så er spillet borte eller ble Warthog solgt elns..

Endret av Dre@m_Lord
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Finner ikkeno om dette noen plasser. UBI som ga ut spillet finner jeg heller ikkeno heller..

Noen som vet mer?

Wikipedia sier bare:

At this time, the game currently is without a publisher or release date.
Endret av Dre@m_Lord
Skrevet (endret)

Fortsatt ingen som kan gi meg et lite hint, en e-post, ingen av de som skriver artikler her som kanskje kan vite noe..

Ellers får jeg vel bare gi opp... 3x*bump* er vel litt i overkant, første og siste gang foråpentligvis.. Var vel ikke det mest populære spillet, men vi var noen faste på nettet i ener`n...

Kanskje noen kan linke meg til et annet forum der infoen kan være..

Endret av Dre@m_Lord
Skrevet (endret)

Takker så meget, fikk ihvertfall litt mer utfyllende info, nå er det bare å finne ut hvem som sitter på rettighetene til Conquest 2...

In February 2003, Eric sold Fever Pitch to the Manchester, U.K. based Warthog PLC.  Eric stayed on at Warthog as the President of their US operation.  Warthog, in turn, was purchased by Tiger Telematics in November 2004. Tiger Telematics was the manufacturer of a hand held lifestyle product called the Gizmondo.

Tiger telematics og Gizmondo gikk konkurs, ikke sant?

After leaving Gizmondo, Eric reformed Fever Pitch Studios to get back to what he does best, guiding  teams, creating magic, and making successful projects.

Så da er det vel bare å finne frem en e-mail til fyren.. Slik jeg har forstått det så er spillet i realiteten ferdig, mangler bare en publisher....

Jeje, kjørte en whois på feverpitchstudios.com og kom frem til [email protected] , men den så litt dø ut den sida... Får se om han svarer da..

Endret av Dre@m_Lord

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...