perei Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg kjøpte nettopp ett nytt skjermkort, ny psu og ny hovedkort. Beskjeden jeg får når jeg skrur på pcen er "Monitor going to sleep"( så skrur skjermen seg av i i ventemodus eller noe) på skjermen. Noen som vet hva som er feilen? Skjermen blir bare svart og det lille lyset under skjermen blir bare gult:S Pc`en er på og kjører fint.
Chris_lox Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Når skjer dette? Før loading av windows, eller ved login screen? Hvis det skjer ved login screen er det bare å starte opp i sikkermodus og så reinstallere driverene til skjermkortet
Elensar Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg har gefore 7800 GT 256 mb. 550 W PSU 5694794[/snapback] Satt i ekstra strømkontakt?
perei Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 Det skjer med en gang jeg skrur på pc`en. Det kommer ikke noe opp. det er bare svart..
Chris_lox Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Strømkabel? Alt sitter som det skal? Prøve med annen skjerm kanskje? Elliminere at det er den som er problemet, bytte skjermkabel. Er mye du kan teste:P
Rowdy Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 (endret) Har du forsøkt å resette CMOS ? anvisning av HW.no Endret 4. mars 2006 av gauters
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå