Gå til innhold

Kniv medalje :(


Anbefalte innlegg

jeg merker at jeg nermer meg 20k med stormskritt og igår prøvde jeg meg på Basic Knife badge som er det eneste minimums kravet av medals jeg mangler før jeg kan ranke.

 

prøvde i tre timer elns og beste jeg fikk til var 5 kills på en runde (TV2 Mashtuur olny)

 

det jeg lurer på er om det er noen her som har noen tips til hvordan bli effektiv med kniv :/ syntes selv snipere er vansklige å ta. de snur seg så ofte..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tok mitt knivbadge på Karkand... det er selveste badgemappet...

Var medic og surret rundt i alleyen helt i starten.. gikk som en drøm..

Tidvis litt mye tombola der til tider, men når jeg klarte det, klarer du det også....

 

Klarte det på en fransk server... de var ikke så veldig kule..

Lenke til kommentar

Enig med at karkand er et fint map å gjøre det på. Spesielt på det taket helt til høyre på mapet ved siden av hotellet der det alltid ligger campere, ligger ofte 2 og 3 i slengen. Også ned samme allè ligger det mye snipere som vil ta ut US campers som ligger på haugen. Snik deg innpå de bakfra, legg deg ned og sikre killet. Prøv også å finn baner med lite spillere på som(varer lengre tidsmessig).

Du kan også prøve deg på noen ramboruns inn i de trange gangene med hotellet, men du vil nok maks greie en eller to før du blir fylt med bly.

 

sniper + kniv = badge

Lenke til kommentar

No offence, men knivbadgen er sannsynligvis den enkleste å ta av dem alle. Jeg får gjennomsnittlig 5-6 knivekills hver runde, og oppimot 15-20 hvis jeg går for knivekills.

 

Trikset er enkelt, bruke kniven mye. Ser du en kar ligger 150 meter borte, finn en måte rundt ham og kniv ham. Karkand er det letteste mappet, herlig for knivmat.

Lenke til kommentar
Burde gå medic så du kan heale deg. :)

5688802[/snapback]

Medic er bra, men Sniper også siden du ser mer ut som du hører hjemme på deres side. Et annet alternativ er Assault om du har unlocket F2000 rifla. Folk som ikke ser noe er lette å knive ;)

 

Om du ikke har trent så mye med kniv, så hopp inn i singelplayer og finn ut hvor lang rekkevidde kniven har. Den er overraskende lang.

Lenke til kommentar
Ser du en kar ligger 150 meter borte, finn en måte rundt ham og kniv ham. Karkand er det letteste mappet, herlig for knivmat.

5688781[/snapback]

Høres ikke særlig smart fordi:

1. Han kan ha flyttet seg innen du kommer fram.

2. Han kan ha blitt drept.

 

Hvorfor ikke bare skyte han?

5688800[/snapback]

 

Skulle han ikke ha badgen? Da må man gjøre sånt.

Lenke til kommentar
Ser du en kar ligger 150 meter borte, finn en måte rundt ham og kniv ham. Karkand er det letteste mappet, herlig for knivmat.

5688781[/snapback]

Høres ikke særlig smart fordi:

1. Han kan ha flyttet seg innen du kommer fram.

2. Han kan ha blitt drept.

 

Hvorfor ikke bare skyte han?

5688800[/snapback]

 

Skulle han ikke ha badgen? Da må man gjøre sånt.

5689627[/snapback]

Nei, du kan hoppe inn i nærmeste klynge med medic. Sånn jeg fikk mine.

 

Er det færre spillere er selvfølgelig din måte aktuell, men jeg frykter at det blir mye løping, lite kills og en del deaths av claymors.

Lenke til kommentar
gjør som meg, jeg spilte karkand. gjemte meg utafor hotel bak en bygning og fikk en kompis til å komme og la meg drepe han 7 ganger. Og vips fikk jeg det. Eneste badget jeg slet med og hata det. Derfor valgte jeg den løsningen

5690958[/snapback]

Hvilke nick bruker du og kompisen din?

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
gjør som meg, jeg spilte karkand. gjemte meg utafor hotel bak en bygning og fikk en kompis til å komme og la meg drepe han 7 ganger. Og vips fikk jeg det. Eneste badget jeg slet med og hata det. Derfor valgte jeg den løsningen

5690958[/snapback]

 

Jeg synes synd på sånne mennesker. Knivbadgen er omtrent den letteste av ALLE badges. Å måtte ty til noe så dumt er helt latterlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...