Entity extraction Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg er en paladin som fikk earthshaker for en tid tilbake. Tenkte å få en enchant på det, men hvilken? Jeg bruker klubba til grinding for det meste, men drar den også frem i instance når det trengs.
Nikkor Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 (endret) Dis(enchant) den. Neida...crusader er vel det beste, healer deg også når den blir aktivert. Endret 2. mars 2006 av Nikkor
Entity extraction Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 (endret) tenkte på crusader ja, men som paladin så healer jeg mye meg selv med seal of ligh judge, +100 strength er i såfall det eneste crusader vil være nyttig for :-) Endret 2. mars 2006 av vetle
Nikkor Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 (endret) Jau, ville tatt 15+ agility eller Crusader. Går treigt å grinde med paladin når du har lav crit chance, og 100+ strength er alltid kjekkt. Endret 2. mars 2006 av Nikkor
Entity extraction Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 hmm, godt poeng, takk mumle mumle, hvor la jeg de der orbsene henne da
Sir Zu Zwat Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Ville tatt Crusader, ja. Off-topic Hvordan går det på Kul'Tiras Grendel?
Entity extraction Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Ville tatt Crusader, ja. Off-topic Hvordan går det på Kul'Tiras Grendel? 5687244[/snapback] hey os Joda, det går bra det. Litt bumper i veien må man regne med...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå