Gå til innhold

Den store thrash-tråden!


Neslepaks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva syntes folket om Cavalera-gutta sin nyeste? Inflikted.

 

Syntes tittellåta er helvetes fet, skikkelig party-thrash.

 

Har ikkje blitt imponert over det lille eg har sjekka. Får vel laste den ned og gje den ein sjanse.

 

Ser frykteleg fram til Testament no! Ikkje mange dagane igjen.

 

Sjekk ut andrelåta; Sanctuary. Er som å høre Sepultura rundt Chaos A.D. Massiv energi og årets beste riff, lett. Klar over at du ikke har så mye til overs for Chaos.A.D, correct me if im wrong.

Lenke til kommentar
Chaos A.D er ei grei skive det.

 

Trur eg mislikar den fordi eg sa det var hundre riff som var betre enn Propagandas?

 

Trodde ikke du likte den pga den er den første Sepultura-skiva som bryter litt med stilen de hadde fra de foregående albumene, med litt mer groove/thrash.

 

Men, riffene etter 2.25 er mektige, ingen tvil om det. I Propaganda, that is.

 

Det eneste Sepultura-riffet som er på høyde med Propaganda er slutten på Dead Embryonic Cells, imo :)

Lenke til kommentar

Greit! Jeg har kjønt at dere syns at Trivium er dårlig, men det holder vell med å skrive dét. Dere skal få lov til å syns de er dårlige, men jeg håper virkelig ikke at dere gjør som de petetiske jævlene på youtube :p

 

Det at dere syns de er dårlige endrer ikke det at jeg digger de! :new_woot:

Lenke til kommentar

Nei, alle har jo lov til sin egen mening. Noen liker opera og andre liker rap. Synes det blir dumt å begynne å slenge dritt (ikke at noen har gjort det enda, bare sånn at det ikke skjer) for vi har alle rett til egne meninger. Jeg respekterer din mening om at du synes at trivium er bra, men kan ikke si at jeg deler meningen.

Lenke til kommentar
Nei, alle har jo lov til sin egen mening. Noen liker opera og andre liker rap. Synes det blir dumt å begynne å slenge dritt (ikke at noen har gjort det enda, bare sånn at det ikke skjer) for vi har alle rett til egne meninger. Jeg respekterer din mening om at du synes at trivium er bra, men kan ikke si at jeg deler meningen.

Det er sånn man skal si det ja! Ikke dritt slenging :)

Lenke til kommentar

Hører ikke så sinnsykt mange likheter mellom Trivium og Metallica egentlig. Noen som kan oppsummere hva som er så likt? Riffene er ikke like i det hele tatt, etter min mening er det ikke noe likt mellom soloene heller. Eneste likheten jeg kan høre er vokalisten.

 

Når det er sagt syns jeg at Kill 'em All og Ride The Lightning er de beste trash skivene noen sinne :)

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

Etter å ha hørt gjennom 'Formation of Damnation' noen ganger, må jeg bare si tekstene er noe av det dårligste jeg noen gang har lest igjennom. Heldigvis klarer Chuck å skjule det veldig godt med en stemme som bare blir bedre og bedre med åra.

 

Musikken i seg selv er forsåvidt grei, men rekker ikke helt opp i høyden til de gamle glansdagene.

 

Alt i alt er albumet absolutt godkjent, men jeg hadde virkelig forventet mer etter en hvilepause på 9 år.

Lenke til kommentar
Etter å ha hørt gjennom 'Formation of Damnation' noen ganger, må jeg bare si tekstene er noe av det dårligste jeg noen gang har lest igjennom. Heldigvis klarer Chuck å skjule det veldig godt med en stemme som bare blir bedre og bedre med åra.

 

Musikken i seg selv er forsåvidt grei, men rekker ikke helt opp i høyden til de gamle glansdagene.

 

Alt i alt er albumet absolutt godkjent, men jeg hadde virkelig forventet mer etter en hvilepause på 9 år.

 

Tekstane er like ubetydelege som coveret. Skulle kjøpe skiva på fredag, men gjekk i stå på grunn av jobb. Den skal i alle fall inn så fort som mogleg.

Lenke til kommentar
Hører ikke så sinnsykt mange likheter mellom Trivium og Metallica egentlig. Noen som kan oppsummere hva som er så likt? Riffene er ikke like i det hele tatt, etter min mening er det ikke noe likt mellom soloene heller. Eneste likheten jeg kan høre er vokalisten.

 

Når det er sagt syns jeg at Kill 'em All og Ride The Lightning er de beste trash skivene noen sinne :)

Altså. Tror egentlig det ikke er spillestilen som er så "wannabe metallica". Er vel kanskje noe mer med hvordan de oppfører seg og sånt. Blir vel kanskje sett på som sell-outs (?) Skal ikke uttale meg noe mer ettersom jeg veit utrolig lite om trivium bortsett fra de sangene jeg har hørt av dem.

Lenke til kommentar
Hører ikke så sinnsykt mange likheter mellom Trivium og Metallica egentlig. Noen som kan oppsummere hva som er så likt? Riffene er ikke like i det hele tatt, etter min mening er det ikke noe likt mellom soloene heller. Eneste likheten jeg kan høre er vokalisten.

 

Når det er sagt syns jeg at Kill 'em All og Ride The Lightning er de beste trash skivene noen sinne :)

Altså. Tror egentlig det ikke er spillestilen som er så "wannabe metallica". Er vel kanskje noe mer med hvordan de oppfører seg og sånt. Blir vel kanskje sett på som sell-outs (?) Skal ikke uttale meg noe mer ettersom jeg veit utrolig lite om trivium bortsett fra de sangene jeg har hørt av dem.

 

Fortell meg hvordan Triviums oppførsel ligner på Metallica.

Lenke til kommentar
Hører ikke så sinnsykt mange likheter mellom Trivium og Metallica egentlig. Noen som kan oppsummere hva som er så likt? Riffene er ikke like i det hele tatt, etter min mening er det ikke noe likt mellom soloene heller. Eneste likheten jeg kan høre er vokalisten.

 

Når det er sagt syns jeg at Kill 'em All og Ride The Lightning er de beste trash skivene noen sinne :)

Altså. Tror egentlig det ikke er spillestilen som er så "wannabe metallica". Er vel kanskje noe mer med hvordan de oppfører seg og sånt. Blir vel kanskje sett på som sell-outs (?) Skal ikke uttale meg noe mer ettersom jeg veit utrolig lite om trivium bortsett fra de sangene jeg har hørt av dem.

Det er jeg faktisk enig i, Matt Heafy prøver alt for hardt på å være lik Som James..

Lenke til kommentar

De to første triviumskivene var bra. På deres tredje, The Crusade, skulle heafy av en eller annen grunn prøve å ligne så jævlig på Hetfield med vokalene.

 

Jeg liker heller ikke Trivium's oppførsel, "We are the destroyers of false metal" også lager de sanger som This world can't tear us apart og dying in your arms!?

Har ikke noe i mot litt pusete sanger, men da blir det feil å kalle seg det som Trivium gjør :)

 

 

Kan jeg få noen Thrash-metal fans sine meninger på denne låta?

Endret av Soldierr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...