Gainwardseifer Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hei! Jeg har Pre-Ordra, og Pre-Loada Red Orchestra VIA Steam I dag. Står "unreleased" noe jeg var klar over når jeg "kjøpte" det. Anyway. Noen som vet når det kommer? Lissom, Dato?
Dinsdale Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Ingen dag er gjort offisiel ennå. Jeg tipper på 15 mars eller deromkring.
nasir91 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg lastet det ned via Torrent non-steam Hehe, for å være helt ærlig ble jeg imponert noe grundig. Jeg likte at man kan la våpnene hvile på ting. Dette er noe det beste jeg har prøvd.
ØysteinT Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 RO kommer den 14, blir frigjort rundt kl 20 i Europa.
Saddlefall Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Jepp! Well - most of you have waited patiently... some have waited impatiently But here it is - the formal announcement of the release date. Red Orchestra: Ostfront 41-45 will be available for download via Steam from 11am Pacific time (2pm Eastern, 7pm GMT, 8pm Central European) on Tuesday 14th March. Gleder meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå