Gå til innhold

Ei veninne vil henge seg, hva faen gjør jeg?


Anbefalte innlegg

Herregud kan dere ikke slutte å krangle trådstarter startet tråden for 3 dager siden og har sikkert ryddet opp i problemet så det er ikke vits å svare mer i denne tråden nå.

5692648[/snapback]

Velkommen til diskusjon.no, Lightningwolf. Diskusjon. Smak på ordet.

5692726[/snapback]

Syntes det er bra at det diskutere her...

 

Og ei veninne til søskenbarnet mitt for noen uker siden, slo opp med typen, han var visst en ordentlig kar, hadde ikkenoe problemer, men noen dager senere så ringte han og sa at han sto på jernbaneskinenne og ventet på toget, og nektet og flytte seg før hun gjorde det godt igjen. Hun rakk ikke å si noe før hun hørte toget komme og kjøre over han.

 

Det tror jeg må være noe av det jævligste du kan oppleve å...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sånn et lite ps, det skal som oftes mye til for at noen virkelig gjennomfører et selvmord.

5682002[/snapback]

Jepp, og ikkje vondt meint, men folk flest som dette har vanligvis ikkje planer om å drepe seg. Dei syt om det til heile verda, men når det kjem ned til kva dei egentlig vil er vanligvis svaret rett og slett støtte/hjelp/oppmerksomheit.

Folk som faktisk har det så jævlig at dei ser sjølvmord som den einaste utveg er mentalt sjuk, bokstaveleg talt. Og dei held det i tillegg vanligvis for seg sjølv.

 

Og, ja - eg veit kva eg snakker om.

5683937[/snapback]

Det er helt riktig det du sier. De som tar selvmord holder det ofte for seg selv. De har bestemt seg for å ta selvmord og vil ikke at noen skal stoppe dem.

5693942[/snapback]

Det er det inntrykket jeg sitter med også.

 

Det var en jente i klassen min som i April i fjor, som hang seg. Ingen kunne forutse noe, hun var alltid glad og smilte ofte. Kun en måned før komfirmasjonen også. Så det er vanskelig å oppdage om dem søker oppmerksomhet eller om dem mener det, men jeg føler de fleste som gjør det. Holder det for seg selv.

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar

Har vært borti det samme før.

 

Du må være positiv til alt. Du må unngå å snakke om ting som depper, og kun bringe frem positive ting med det du snakker om.

 

Du må forsikre henne om at livet ikke er slutt selvom det kan være håpløst og at alle en eller annen gang for livskrise. Det går nok bra men det er viktig at du forsikrer henne om det.

 

Og å ikke gidde å gå er skammelig. Det er snakk om et liv du kan redde ved å gå noen få meter. Snakk med henne under fire øyer, og la henne ha en skulder å gråte på.

 

Vis at du er der!

Lenke til kommentar
Herregud kan dere ikke slutte å krangle trådstarter startet tråden for 3 dager siden og har sikkert ryddet opp i problemet så det er ikke vits å svare mer i denne tråden nå.

5692648[/snapback]

Velkommen til diskusjon.no, Lightningwolf. Diskusjon. Smak på ordet.

5692726[/snapback]

Syntes det er bra at det diskutere her...

 

Og ei veninne til søskenbarnet mitt for noen uker siden, slo opp med typen, han var visst en ordentlig kar, hadde ikkenoe problemer, men noen dager senere så ringte han og sa at han sto på jernbaneskinenne og ventet på toget, og nektet og flytte seg før hun gjorde det godt igjen. Hun rakk ikke å si noe før hun hørte toget komme og kjøre over han.

 

Det tror jeg må være noe av det jævligste du kan oppleve å...

5695933[/snapback]

Stakkars hun. :(

EDIT: Nei, det var ikke ment som noe ironisk.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Herregud kan dere ikke slutte å krangle trådstarter startet tråden for 3 dager siden og har sikkert ryddet opp i problemet så det er ikke vits å svare mer i denne tråden nå.

5692648[/snapback]

Velkommen til diskusjon.no, Lightningwolf. Diskusjon. Smak på ordet.

5692726[/snapback]

Syntes det er bra at det diskutere her...

 

Og ei veninne til søskenbarnet mitt for noen uker siden, slo opp med typen, han var visst en ordentlig kar, hadde ikkenoe problemer, men noen dager senere så ringte han og sa at han sto på jernbaneskinenne og ventet på toget, og nektet og flytte seg før hun gjorde det godt igjen. Hun rakk ikke å si noe før hun hørte toget komme og kjøre over han.

 

Det tror jeg må være noe av det jævligste du kan oppleve å...

5695933[/snapback]

 

Det er forferdelig å si det, men på en måte var det bra at hun gjorde det slutt med ham, med tanke på at han kan finne på å skade henne på den måten, det må jo være et minne for livet.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...