Gå til innhold

Pc'en går ut av BF vietnam hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang ett nytt map loades så avslutter BF vietnam seg selv. Også får jeg ikke startet spillet uten å restarte pc'en igjen? litt slitsomt.

Noen som har en peker eller to?

:dribble:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst er det ingen som har noe forslag? Det er konsekvent liksom! Ingen unntak, må restarte pcen hver gang jeg disconnecter fra en server eller de bytter map.

Skrevet
Installere på nytt?

5683408[/snapback]

Gjort i allefall en gang, samme feilen igjen

5683416[/snapback]

Last ned ny patch davel...eller så er det bare dataen din som er litt rusten..da kan du bare ta systemgjennoppretting

Skrevet
Installere på nytt?

5683408[/snapback]

Gjort i allefall en gang, samme feilen igjen

5683416[/snapback]

Last ned ny patch davel...eller så er det bare dataen din som er litt rusten..da kan du bare ta systemgjennoppretting

5683429[/snapback]

Har lasta ned den nyeste patchen v 1.2 kanskje det er den som gjør det. Har ikke prøvd spillet uten den liksom

Skrevet
HW/Software specs?

5683426[/snapback]

Software specs er jeg ikke helt med på hva du mener men ellers har jeg:

Dell 9100 3.0ghz

2.0GB 533MHZ geil ram 512*4

Nvidia 6800 256mb

Skrevet
HW/Software specs?

5683426[/snapback]

Software specs er jeg ikke helt med på hva du mener men ellers har jeg:

Dell 9100 3.0ghz

2.0GB 533MHZ geil ram 512*4

Nvidia 6800 256mb

5683446[/snapback]

Da bare tar du systemgjennoppreting til da du ikke hadde den nye patchen...WOLLA! det funker! :)

Skrevet

Ikke alle som vet hvordan du skal ta gjenoppretting vet du...

Kan ikke bare slenge det opp i ansiktet på han. Jeg selv er usikker på det emnet.

Letteste er vel å slette spillet, gå inn i disken din, slette alle mapper som har med BFV å gjøre, for så å legge spillet inn igjen.

de filene som ligger igjen finner du mest sannsynligvis inne på: c:\programmfiler(program files)\

Skrevet
kjøp heller battlefield 2 og battlefield 2 special forces..mye bedre grafikk, og det takler daten din med 1 gb mer ram  :thumbup:

5683475[/snapback]

Sry så ikke at du hadde 2 gb ram:P

Skrevet (endret)

Magnus: Forslagene dine går lagt utover hva som er ontopic, skjerp deg.

Når spurte han om hvilket spill som er bedre?

Og han har 2GB ram, han trenger ikke emr enn det for å takle Bf2.

Edit: Og stopp med de dobbelpostene dine..

------

Til trådstarter: Har du nyeste skjermkort drivere?

Endret av Patrick.M
Skrevet
Ikke alle som vet hvordan du skal ta gjenoppretting vet du...

Kan ikke bare slenge det opp i ansiktet på han. Jeg selv er usikker på det emnet.

Letteste er vel å slette spillet, gå inn i disken din, slette alle mapper som har med BFV å gjøre, for så å legge spillet inn igjen.

de filene som ligger igjen finner du mest sannsynligvis inne på: c:\programmfiler(program files)\

5683471[/snapback]

Ja systemgjenoppretting har jeg lite greie på. Jeg har Windows XP home SP2 btw så har jeg de nyeste nvidia driverne 81.98.

Jeg kan jo prøve å uinstallere også slette mappene, installere igjen, og prøve det uten patchen men jeg ser for meg det har lite å si assa.

Eneste snåle jeg kan tenke meg jeg har gjort med pc'en i det siste er å flytte sidevekslingsfila til enn annen partisjon, leste noe om at dette kunne hjelpe i forbindelse med BF2.

Kan dette ha noe å si?

Skrevet
kjøp heller battlefield 2 og battlefield 2 special forces..mye bedre grafikk, og det takler daten din med 1 gb mer ram  :thumbup:

5683475[/snapback]

Sry så ikke at du hadde 2 gb ram:P

5683477[/snapback]

Har BF2 HAR BF2 SF

Skrevet

Magnus: Forslagene dine går lagt utover hva som er ontopic, skjerp deg.

Når spurte han om hvilket spill som er bedre?

Og han har 2GB ram, han trenger ikke emr enn det for å takle Bf2.

Edit: Og stopp med de dobbelpostene dine..

Ro ned nerva..jeg sier bare at han kan heller kjøpe bf2 fordi det kjører han glatt..sry jeg så ikke at han hadde 2 gb ram, trudde det var 512.

PLUSS! ikke lek så voksen

;)

Skrevet
Vet ikke om det har noe særlig å si(siste punktet ditt).

Men det om å prøve uten patch, og slette filer, har ganske mye å si :)

5683494[/snapback]

Skjermkort driverne, er ikke det sånn 81.98 som det heter hos nvidia... man trykker på downloads, velger drivers GeForce AND tnt Win xp/2000. Det har jeg. DET gpu greiene du snakka om, er ikke det det samme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...