Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-09-20 19:24, skrev WRZ_rules:

Jeg blir i denne tråden beskyldt for lovløshet hvorpå jeg ber om en forklaring/unnskyldning.



Når du velger å stenge tråden så fratar du meg den muligheten. Er dette for å beskytte en av "de gode" eller har du en saklig grunn for å gjøre dette?

Jeg ønsker på ingen måte å hetse moderatorer her eller andre plasser for den saks skyld da jeg selv vet hvor vanskelig jobben kan være, men jeg håper likevel jeg kan få et oppklarende svar på dette.


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: WRZ_rules på 2002-09-20 19:26 ]</font>


 

Jeg svarer ikke på dette i forumet. Ta det via PM eller mail. For øvrig er svaret allerede gitt i denne tråden, samt den du refererer til. Vanskeligere er det ikke.

 

Denne tråden stenges pga. STOR grad av avsporing. Om dere ønsker å diskutere reglene, bruker dere trådene som allerede finnes om det. Skal dere diskutere solkors eller hakekors, får dere gjøre det i dertil egnet gruppe. (foreslår "søppel" hvis det er snakk om hakekors / nazisme - min personlige mening. :smile: )

 

Ønsker noen å diskutere med meg ang. mine valg som moderator, bruker de PM eller mail.

 

EOD.

 

Tråden stenges pga. total avsporing fra originalt emne, og IKKE fordi det stilles spørsmål ved en av mine avgjørelser!

 

-moderator yummy-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...