notarget Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 (endret) Skal muligens kjøpe denne. Har aldri hatt en stue-pc før, hva mener dere? Alt-i-ett underholdningssystem. En Media Center PC kan spille av bilder, DVD, musikk, radio og video. Den kan vise TV, pause TV eller ta opp TV. I tillegg kommer alle vanlige PC oppgaver som CD og DVD brenning, dokumentbehandling, e-post, Internett og spill. I tillegg kan en MCPC gjerne fungere som en mediaserver som kan streame multimediainnhold til andre PCer i huset. Dual analog TV tuner, fjernkontroll og MCE tastatur følger med som standard ! Info Hjelp Endret 28. februar 2006 av notarget
Forumforumforum Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 legg ved speccs på pc'n! samt pris(er) !
meankanin Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 mener å ha lest at denne støyer en del, og det er jo veldig feil for en stuepc. ikke syns jeg den så bra ut heller, men det er jo veldig individuelt. prøv over på mcpc.no, jeg har fått mye hjelp der.
efikkan Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Det er ikke noen kraftig pc akkurat. Jeg anbefaler minst 1GB ram. Velg heller Komplett Media Center a20. Jeg anbefaler at du velger skjermkortet XFX GeForce 6600. Da vil prisen bli 11569 kr. I forhold til den andre pcen får du mer minne, bedre skjermkort og kraftigere prosessor.
Forumforumforum Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Enig med efikkan! egentlig kyllingspeccs i forhold til pris på den du linker til notarget.. Mye mer pc for pengene i den pc'n efikkan linker itl!
notarget Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Men det blir vel mye støy av slike pcer?
efikkan Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Men det blir vel mye støy av slike pcer? 5680609[/snapback] Det blir vel strømforsyningen som vil stå for det meste av støyet. Det står oppgitt 12-17dBA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå