steffis_11 Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 (endret) Har fått et slags virus som gjør at maskinen fryser (CPU går til 99-100%) hver gang jeg kjører en filmfil. Lasta ned Video Fixer, for ca. et år siden, og fixa problemet med det, men nå er Trial perioden gått ut... Noen som vet om et program som har samme funksjon som Video Fixer? Evt. hvor Video Fixer kan lastes ned gratis? BTW: Og nei, det nytter ikke å reinstallere Video Fixer Endret 28. februar 2006 av steffis_11
Kadmium Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Er veldig lett å "lure seg unna" prøveperioden. Du kan gå inn i registeret og endre noen nøkler osv, men det skal jeg ikke gå nærmere inn på ettersom det er ulovlig å lede til piratkopiering på forumet. Det jeg kan fortelle deg, derimot, er at du kan ta et kjapt googlesøk og finne det du spør etter.
JohndoeMAKT Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Er du sikker på at det er "et slags virus" ? For min del høres det bare ut som om det er explorer i Win XP som prøver å lese ut lengde/størrelse/preview på en halvkorrupt film. http://www.google.com/search?hs=kHm&hl=en&...rer&btnG=Search
Sirius Cobra Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Høres ut som da jeg hadde driver feil for hovedkortet mitt, har du byttet noe hardware i det siste?
steffis_11 Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Er du sikker på at det er "et slags virus" ?For min del høres det bare ut som om det er explorer i Win XP som prøver å lese ut lengde/størrelse/preview på en halvkorrupt film. http://www.google.com/search?hs=kHm&hl=en&...rer&btnG=Search 5679168[/snapback] Den tråden viser til et problem som oppstår når man bare klikker på filen, mitt problem er at PC`n fryser når jeg KJØRER filen... Eller misforstod jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå