Hotel Papa Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 (endret) Hallois.. De siste dagene har jeg blitt spamma ned av mails som ser ut til å komme fra noen rare folk.. (tørr ikke å si Muslimer ) Men ivertfall, jeg får dem hver dag og jeg avbryter hele tia... Lurer på om jeg er den eneste? Litt scary hvis det er virus feks. Har godtatt en, men han har aldri vært pålogga.. heelp Edit: de legger meg til på msn... Et eksempel: بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيمبِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم <******@hotmail.com> Endret 28. februar 2006 av hansakebab
Hotel Papa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Er bare ikke å godta så er det vel greit. 5678762[/snapback] Men nå begynte dette på Lørdag da... og da har jeg fått sirka 5mails hver dag som har lagt meg til, litt irriterende å blokke hele tia
Kadmium Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 (endret) Enten har du fått vært uheldig og lagt ut mailadressen din på internett, eller så bruker de en såkalt "mail crawler" som søker etter alt som er publisert på en spesifisert nettside, som har tegnet "@" i seg. Uansett, skjønner at det kan bli irriterende i lengden, men jeg har opplevd dette for noen mnd siden, men da ga det seg sånn helt uten videre. Du får nesten bare vente, og ikke godta, så ser du om det gir seg etterhvert. Endret 28. februar 2006 av Agressive
Hotel Papa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 (endret) Men det som er så rart er at ALLE er arabiske (eller har sånne rare tegn i seg) og noen har syke syke nick.... + Det er de samme som legger seg til om og om igjen Endret 28. februar 2006 av hansakebab
Kadmium Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 (endret) Husker en kompis av meg hadde et autoadd-script til MSN, når han skulle plage noen i klassen (utrolig barnslig). Kanskje det er noe av de samme de bruker? Virker hvertfall som om du er et mål de virkelig kunne tenke seg å kontakte. Endret 28. februar 2006 av Agressive
Hotel Papa Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Så det er nødvendigvis ikke virus da?
Kadmium Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 Nei, det tror jeg ikke. Det er nok noen folk som skal ha det litt morsomt, eller spre litt faenskap.
Spartan Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Vær forsiktig uansett hva du gjør; Bin Laden bruker også msn
Badjoo Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 :!: :!: Hahahahaha, en "e -jihad"! haha, det va dagens!
B4stian Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Du har ikke lagt deg ut på diverse datesider? e-jihad ja..
Propaganda Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 ikke no å tulle med... gutta starter holy-war mot HD'en din og du er fucked!
Zethyr Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Har du noen eksempler på nickene? Hadde jeg vært deg hadde jeg ventet et par uker, og så skiftet msn-adresse dersom det ikke gir seg. Eventuelt google nickene eller mail-adressene?
Hotel Papa Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Skrevet 1. mars 2006 Nå har jeg slettet alt som har med dem og avbrytt dagens pulje... får vel vente til i morra da
Hotel Papa Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Skrevet 1. mars 2006 Nå kom de igjen!! [email protected] <yasin_**@yasin.com> BİR YAĞMUR DAMLASI SENİ SEVİYORUM ANLAMI TAŞISAYDI VE SEN BANA SENİ NE KADAR SEVDİĞİMİ SORACAK OLSAYDIN, İNANKİ BİRTANEM HERGÜN Y <emine_****@hotmail.com> Finner ingen ting på google, nå prøvde jeg å godta dem for å se hva som skjer, men de ser jo litt normale ut da
goliatmo Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Sikkert bare din mail som ligner på en kjempe populær fyr sin
Kadmium Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 hansakebab [at] hotmail [dot] com, ja de tror nok det er en kjent profet eller noe sånt.
BorN Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 hansakebab [at] hotmail [dot] com, ja de tror nok det er en kjent profet eller noe sånt. 5690179[/snapback] Hehehehe! Kanskje hansakebab er en Muhammed v2 (fred være med ham) ? Da må vi være EXTREMELY forsiktige så vi ikke fornærmer ham/de...
Hotel Papa Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Skrevet 4. mars 2006 Haha.. ja jøss... Nå har jeg ikke fått noen mail på et par dager... Og såvidt jeg vet så er jeg den eneste som har brukt navnet Hansakebab noen steder:P jeg har ivertfall aldri sett et nick som likner en gang ^^,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå