Gå til innhold

age of empires 3. joine problemer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Age Of Empires 3, når jeg skal joine servere går det bare 2/10 ganger! mange ganger når jeg først kommer inn, så er det noen jeg ikke kan se så når vi starter å spille kommer det en melding om " Out of sync " er det flere som har det problemet eller er det bare meg? Tar imot all hjelp ! :D:D

er eso mongo ? :S:S :no:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, mest sansynelig er det din feil.

Jeg og alle jeg kjenner har ingen problemer.

Problemet oppstår hvis du har cracket spillet/no cd-hack eller at du har innstallert en mod.

Kan også skje hvis du har endret på noen filer, slik som at du gir en wall 1000000 med liv.

Skrevet

jeg har ikke cracket det eller noe, kjøpte det i butikken, men laste ned en mod hva er det ? har ikke lastet ned noe til aoe 3 untatt de automatiske oppdateringene på aoe3 ..... :D

Skrevet
Nei, mest sansynelig er det din feil.

Jeg og alle jeg kjenner har ingen problemer.

Problemet oppstår hvis du har cracket spillet/no cd-hack eller at du har innstallert en mod.

Kan også skje hvis du har endret på noen filer, slik som at du gir en wall 1000000 med liv.

5677530[/snapback]

hvordan er det jeg kan fixe det problemet da ? ?

Skrevet (endret)

Out of synch har ingenting med piratkpiering eller cheats å gjøre (så matsemann1, det er ingen grunn til å angripe på den måten), men rett og slett at PC'ene til spillerne i gamet ikke klarer å kommunisere med hverandre. Det kan være firewall, ruter eller andre nettverksrelaterte ting som lager problemet.

Sjekk her for en liste over ting som kan løse out of synch problemer: http://forum.agecommunity.com/ibb/posts.aspx?postID=137297

Endret av FloppyDisk
Skrevet
Besøk http://www.agecommunity.com og spør/les i forumet der.

Søk på out of sync i forumet, og du får opp hundre svar.

Funker ingenting der, kan du skrive en ny post, klarer de ikke å løse det, sender du dem en epost.

Kom på en ting til:

Er ruteren din riktig satt opp?

5678931[/snapback]

Hmm vet ikke om den er riktig satt opp, men hvordan kan jeg finne ut av det ? =)

Skrevet

Den første posten min kom kanskje litt feil ut, så beklager det. :blush:

Men det med piratkopiering gjelder hvis du ikke kan joine servere, og jeg tenkte han mente ESO der. Det har jeg pratet med en av moderatorne på agecommunity om :)

Det "out of sync" så jeg først etterpå.

Håper det funker.

Skrevet (endret)

Det er også mange servere som bare ikke går å joine enten bare " failed to join " eller en annen dum melding :no: blir helt fortvilet jeg :dontgetit:

Endret av patt28
Skrevet

Da må du trykke refresh knappen når du er inne på der du velger spill.

Da fjernes alle de rommene som ikke er aktive, og de nye kommer opp.

Var det slik du mente?

Skrevet (endret)

Kanskje det er dette, noe av detnye med patch 1.05:

New in the upcoming 1.05 patch are steps we have taken to try to address games that go out of sync when two players can't see each other in the game setup screen. There are a number of causes for this situation, but essentially these computers can't communicate with each other. In order to prevent out of syncs, the second player who attempts to join the game, who would normally show up as invisible to one of the players already in the game, will get an error message. Please read the following post in our forums for information on how to troubleshoot this issue: Patch1.05 and Invisible Players

EDIT: mye mer her http://forum.agecommunity.com/ibb/posts.aspx?postID=137297

Sjekk agecommunity først neste gang, tror nemlig det der er svaret.

Endret av matsemann1
Skrevet (endret)
Kanskje det er dette, noe av detnye med patch 1.05:

New in the upcoming 1.05 patch are steps we have taken to try to address games that go out of sync when two players can't see each other in the game setup screen. There are a number of causes for this situation, but essentially these computers can't communicate with each other. In order to prevent out of syncs, the second player who attempts to join the game, who would normally show up as invisible to one of the players already in the game, will get an error message. Please read the following post in our forums for information on how to troubleshoot this issue: Patch1.05 and Invisible Players

EDIT: mye mer her http://forum.agecommunity.com/ibb/posts.aspx?postID=137297

Sjekk agecommunity først neste gang, tror nemlig det der er svaret.

5683312[/snapback]

Jeg har lastet ned ned patchen men den hjelper bare mot at man ikke kan se andre spillere og det har hjulpet :D men fortsatt når jeg skal velge servere så er det så få som fungere å joine.... kommer bare masse feilmeldinger : " game not listed" eller "failed to join game" kommer en til å men den husker jeg ikke :ermm:

Endret av patt28
Skrevet

Den game not listed gjelder hvis hosten har avbrytt spillet.

Da må du trykke refresh, slik at alle gamle rom som ikke finnes lenger, forsvinner :) Så det er ikke noe feil med deg/din maskin.

Den failed to join game tror jeg er fordi dere ellers ville fått out of sync, men er ikke sikker. Tror du bør kontakte Ensemble, eller søke rundt på forumet dems.

Skrevet
Den game not listed gjelder hvis hosten har avbrytt spillet.

Da må du trykke refresh, slik at alle gamle rom som ikke finnes lenger, forsvinner :) Så det er ikke noe feil med deg/din maskin.

Den failed to join game tror jeg er fordi dere ellers ville fått out of sync, men er ikke sikker. Tror du bør kontakte Ensemble, eller søke rundt på forumet dems.

5687182[/snapback]

jo takk, skal gjøre det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...