Litejk Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Her er et Sort hvitt bilde av modellflyet mitt, hva syns dere om det?
b-urn Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 (endret) Hmm.. hadde vel vært litt bedre om flyet pekte andre veien ( med fronten mot oss). Noen spesiell grunn til at du har valgt å snu flyet den veien? Endret 27. februar 2006 av b-urn
Litejk Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Skrevet 27. februar 2006 tja, det vart litt mer skarpt enn de andre bildene jeg tok
b-urn Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 tja, det vart litt mer skarpt enn de andre bildene jeg tok 5674379[/snapback] Ah... :!: Vel... hvis flyet hadde vært snudd andre veien, tror jeg det kunne blitt bra. Sånn det er nå.. skulle jeg ønske hele flyet var i fokus. Nå sees bare rompa på flyet som egentlig ikke er så interessant å se på ( med mindre man er flytekniker eller no' )
asfalthore Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Uinteressant motiv\vinkel. Kjedelig og flatt med svart\grått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå