Mirann Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 1 rød rose - Jeg begjærer deg. 3 røde roser - Jeg elsker deg. 7 røde roser - Din for evig. 12 røde rose - Det sterkeste uttrykk for kjærlighet 1 rød + 2 knopper - Dette må holdes hemmelig. 1 gul rose - Dalende kjærlighet. 7 gule roser - Styrke og utholdenhet. 1 ferskenfarget rose - Bluferdighet og uskyld. 1 hvit rose - Nei. Rose, rød - Jeg elsker deg. Du har overvunnet mitt hjerte. Rose, hvit - Din uskyld skal være mitt skjold mot alle fristelser. Uskyldig, platonisk kjærlighet, men også jomfruelighet og renhet. Min kjærlighet er ekte, stille og hemmelig. Rose, gul - Er din kjærlighet oppriktig, bedrar du meg? Jeg håper.. Rose, ferskenfarget - Uskyld. Rose, rosa - Kjærlighet, forelskelse. Rose, lilla - Symboliserer mistenksomhet og misunnelse. Nyperose (taggete) Jeg forsvarer deg. Sentifolierose - Du omslynges av skjønnhet og ynde. Kilde
LarsP Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Ingen? Huh...da er du ikke sammen med rette typene ^_^ 5681139[/snapback] Hehaeh, der traff du spikern på hodet.
darkness| Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg har hørt at gule roser betyr vennskap/svik og at man aldri skal gi gule til sin kjære.
Gjest anders skinhøj Skrevet 12. september 2010 Skrevet 12. september 2010 antal roser 1 du er min 2 la oss reise sammen 3 tro håb og kærlighet 4 jeg ser opp til dej og er takknemlig 5 jeg gjør hva som helst for dei 6 jeg tvivle på ditt ord 7 jeg elske dei 8 jeg er forblir trogen til min døden skille oss av 9 jeg vil vere ensom med dej 10 vil du gifte dej med meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå